2020-04-06 23:25:30

Samostalnost u učenju na daljinu

Rad u virtualnim učionicama te praćenje nastave na HRT-u učenici bi trebali ostvarivati samostalno. Ukoliko učenik ima poteškoća s radom tehnologije ili s korištenjem tehnologije,  razumljivo je da će mu u tome pomoći roditelj. Učenicima nižih razreda svakako je još potrebna pomoć i vodstvo roditelja u dobroj organizaciji učenja. Kako učenik prelazi u više razrede, njegova samostalnost trebala bi doći do izražaja u pridržavanju rasporeda sati, redovitom praćenju virtualnih učionica, redovitom otvaranju kanala i nastavnih materijala koje učitelji postavljaju, redovitom izvršavanju zadataka.  Samostalnost se razvija svakodnevnim redovitim radom. Učenik bi svakoj aktivnosti i zadatku trebao prvo pristupiti sam i pokušati zadano ostvariti sam. Važno je uvijek se vratiti na upute učitelja te na svoje bilješke, udžbenik i radnu bilježnicu. Ukoliko tamo ne pronađe odgovore na ono što ne razumije, potrebno je tražiti dodatno objašnjenje učitelja ili pomoć roditelja u smislu usmjeravanja. Učenje na daljinu zahtijeva od učenika veliku samostalnost koja se može razvijati jedino svakodnevnim redovitim radom i izvršavanjem školskih obaveza.

                                           Marinela Fabijan Gašparević,pedagoginja škole


Osnovna škola 22.lipnja Sisak