2020-05-04 06:54:14 Uloga roditelja u ocjenjivanju učenika u nastavi na daljinu Cilj svakog vrednovanja je kvalitetnim povratnim informacijama poticati učenika na učenje. Učitelji to ostvaruju u svakodnevnoj komunikaciji s učenicima putem virtualnih učionica, a razrednici i u redovitoj komunikaciji s roditeljima. Prema Uputama za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu, jedan od elemenata vrednovanja u nastavi na daljinu upravo je aktivnost učenika i samostalnost u radu ostvarena kroz domaće zadaće i sudjelovanje u raspravama. Drugi važan element vrednovanja je izrada nekog složenijeg zadatka u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada… Redovita komunikacija između roditelja i razrednika te predmetnih učitelja svakako može pridonijeti zajedničkom poticanju učenika na učenje. Cilj ove redovite suradnje između roditelja i škole je prvenstveno dobrobit učenika. Tijekom nastave na daljinu potrebno je svakodnevno voditi brigu o redovitom sudjelovanju učenika u nastavi i redovitom izvršavanju zadataka jer će se zaključna ocjena donositi na temelju prethodnih ocjena i rada te ocjena i rada u nastavi na daljinu. Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole |
Osnovna škola 22.lipnja Sisak |