2020-10-05 10:04:35 STRUČNO USAVRŠAVANJE POPIS LITERATURE ZA STRUČNO USAVRŠAVANJE UČITELJA I STRUČNIH SURADNIKA u školskoj godini 2020./2021.
Pedagogija i psihologija 1. Bilić, V.: NOVE PERSPEKTIVE, IZAZOVI I PRISTUPI NASILJU MEĐU VRŠNJACIMA. Zagreb. Obrazovni izazovi i Učiteljski fakultet, 2018.
2.Kuhlhthau, C. C.: VOĐENO ISTRAŽIVAČKO UČENJE : UČENJE U 21. STOLJEĆU. Zagreb. Školska knjiga, 2019.
3.Miljković, D.:ODGOJ I OBRAZOVANJE : IZ TEORIJE U PRAKSU. Zagreb. Učiteljski fakultet, 2017.
4.Miljković D.:KAKO BITI BOLJI : PRIRUČNIK IZ POZITIVNE PSIHOLOGIJE. Zagreb. IEP, 2018.
5.NASTAVA I ŠKOLA ZA NET-GENERACIJE. Zagreb. Učiteljski fakultet, 2017.
6.Rijavec, M.: ČUDA SE IPAK DOGAĐAJU : PSIHOLOGIJA POZITIVNOG MIŠLJENJA. Zagreb. IEP, 2019.
7.Spitzer, M.: DIGITALNA DEMENCIJA : KAKO MI I NAŠA DJECA SILAZIMO S UMA. Zagreb. Ljevak, 2018.
8.Tot, D.: KULTURA SAMOVREDNOVANJA ŠKOLE I NASTAVNIKA. Zagreb. Učiteljski fakultet, 2013.
Priručnici za razrednike
9.Brdar, I.: ŠTO UČINITI KADA DIJETE DOBIJE LOŠU OCJENU. Zagreb. IEP, 1998.
10.SOCIJALNOPEDAGOŠKI MOZAIK : RAZVOJ MODELA POTPORE UČENICIMA S PROBLEMIMA U PONAŠANJU / Dejana Bouillet et. al. Zagreb. Školska knjiga 2018.
11.A.Rađenović:PRIRUČNIK ZA RAZREDNIKE - Zagreb, Alinea ,2007.
Za učitelje razredne nastave, hrvatskog jezika i književnosti
12.Bašić, I.: ŠTO JE SMISAO NASTAVE KNJIŽEVNOSTI – KNJIGA KOJA TRAŽI SUGOVORNIKA. Zagreb. Balans centar za knjigopedagogiju I biblioterapiju, 2019. 13.Gabelica, M.: KREATIVNI PRISTUP LEKTIRI. Zagreb : Učiteljski fakultet 2017.
14.Listeš, S.: KOMPETENCIJSKI PRISTUP NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA. Zagreb. Školska knjiga, 2016.
15.Peti-Stantić, A.: ČITANJEM DO (SPO)RAZUMIJEVANJA : OD ČITALAČKE PISMENOSTI DO ČITATELJSKE SPOSOBNOSTI. Zagreb. Ljevak, 2019.
16.Wolf, M.: ČITATELJU, VRATI SE KUĆI ČITATELJSKI MOZAK U DIGITALNOM SVIJETU. Zagreb. Naklada Ljevak, 2019.
|
Osnovna škola 22.lipnja Sisak |