2021-10-09 22:19:35

SENZORNA INTEGRACIJA U NAŠOJ ŠKOLI

    Senzorna integracija je proces primanja i obrade osjetilnih informacija koje u mozak dolaze iz naših osjetila kao što su vid, sluh, dodir, okus, njuh ili kretanje. Ova neurobiološka aktivnost omogućava našem mozgu da sve primljene informacije iz okoline obradi na pravi način tako da one imaju određeni smisao kako bismo na njih mogli odgovoriti nekom aktivnošću.

   Poteškoće senzorne integracije dovode do raznih poteškoća u ponašanju, socijalizaciji, emocionalnoj stabilnosti, koncentraciji, samostalnosti i učenju.

   Zahvaljujući UNICEF-u koji je s partnerima i donatorima osigurao sredstva  škola je opremljena sa sobom za provođenje terapije Senzorne integracije. U sklopu programa UNICEF je osigurao i sredstva za edukaciju dva edukacijska rehabilitatora koja će se provoditi tijekom školske godine 2021. i početkom 2022.

   Soba je opremljena ljuljačkom, trampolinom, motoričkim spravama za poticanje kretanja i razvijanja ravnoteže, te različitim didaktičkim materijalima koji će učenicima olakšati usvajanje odgojno-obrazovnih sadržaja.  Uz pomoć terapije senzorne integracije učenici će  razviti bolje komunikacijske vještine, smanjit će se nepoželjni oblici ponašanja, poboljšat će se pažnja i koncentracija, što će uveliko doprinijeti njihovoj samostalnosti što je osnovni cilj odgoja i obrazovanja učenika s teškoćama.

Lucija Fabijan, mag. rehab. educ.
Marina Tomić, mag.rehab.educ.

  

 


Osnovna škola 22.lipnja Sisak