2020-05-04 06:54:14

Uloga roditelja u ocjenjivanju učenika u nastavi na daljinu

Cilj svakog vrednovanja je kvalitetnim povratnim informacijama poticati učenika na učenje. Učitelji to ostvaruju u svakodnevnoj komunikaciji s učenicima putem virtualnih učionica, a razrednici i u redovitoj komunikaciji s roditeljima.

Prema Uputama za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu, jedan od elemenata vrednovanja u nastavi na daljinu upravo je aktivnost učenika i samostalnost u radu ostvarena kroz domaće zadaće i sudjelovanje u raspravama.

Drugi važan element vrednovanja je izrada nekog složenijeg zadatka u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada…

Redovita komunikacija između roditelja i razrednika te predmetnih učitelja svakako može pridonijeti zajedničkom poticanju učenika na učenje. Cilj ove redovite suradnje između roditelja i škole je prvenstveno dobrobit učenika. Tijekom nastave na daljinu potrebno je svakodnevno voditi brigu o redovitom sudjelovanju učenika  u nastavi i redovitom izvršavanju zadataka jer će se zaključna ocjena donositi na temelju prethodnih ocjena i rada te ocjena i rada u nastavi na daljinu.

                                         Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole


Osnovna škola 22.lipnja Sisak