preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
E-upisi


Klik na sliku
- sve važno na jednom mjestu

Moja struka
- budućnost u mojim rukama

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 8. 2012.

Ovaj mjesec: 5560
Ovaj tjedan: 999
Danas: 2
EKOLOŠKE PORUKE
ŠKOLI ZA ROĐENDAN
NAJBOLJA ŠKOLA

NAJLJEPŠA ŠKOLA

RECI NE NASILJU

EKORAZGLEDNICE

 

MOJA ŠKOLA - EKOŠKOLA

 

6.6.2012.g. trajnu
Zelenu zastavu podiže
učenica Morana Belović

Učenička zadruga Lipa I

RASPORED ZVONJENJA

 
  Raspored zvonjenja
   kad smo u 1 smjeni

 

VIRTUALNA KNJIŽNICA

Dragi učenici,

Iako je naša školska knjižnica zatvorena ipak ćemo se nastaviti družiti putem školske knjižnice na daljinu kao digitalna podrška vama u svladavanju nastavnog gradiva, čitanje lektira, te ostalih knjiga i časopisa. Na ovoj stranici pronaći ćete razne poveznice na dostupne izvore znanja, digitalna izdanja knjige, časopise za djecu, audio knjige i sl.

Svi zajedno ćemo raditi i čitati u digitalnom okruženju svoga doma.
Na ovim stranicama bit ćemo podrška i učiteljima u pretraživanje informacije, kreiranju nastavnih sadržaja te svega što se odnosi na pisanu riječ. 

U okviru pilot projekta e-Škole objavljena su ukupno 72 lektirna djela (36 osnovnoškolskih i 36 srednjoškolsku). E-Lektire dostupne su u Web, PDF i e Pub formatima na linku https://lektire.skole.hr. Na linku https://lektire.skole.hr/audio/pjesme  objavljene su pjesme naših književnika.
Za prijavu je potrebno koristiti svoje AAI@Edu Hr korisničke podatke. Na linku http://www.hrlektire.com/ objavljene su lektire MZO  dostupne bez lozinke

Kao podrška učenju na daljinu u ožujku su objavljeni
besplatni digitalnu časopisi svim učenicima.

   SMIB         MODRA LASTA   PRVI IZBOR   MOJ PLANET 
   

 

Uživajte u čitanju i slušanju književnih djela i časopisa. 

"Knjiga nije hrana, ali je poslastica." 

                                                Tin Ujević          

Jasna  Bošković, knjižničar

Prijedlozi, ideje, savjeti, upute, novosti

MEDIJSKA PISMENOST

Medijska pismenost- abeceda za 21 .stoljeće.

Knjižnice i knjige imaju veliko značenje u informacijskom opismenjavanju. U svakidašnjem životu potrebna nam je velika količina informacija i pri tome si možemo pomoći knjižnim gradivom, budući da knjižnice predstavljaju informacijska središta .Cilj svake knjižnice je da korisnike informacijski opismeni. Vještine koje korisnici stječu kroz proces su aktivno korištenje, samostalnost, kritičnost prema informacijama i kreativno razmišljanje.U tome nam pomaže i medijska pismenost.O medijskoj pismenosti informacije možete saznati na linku :

                               Medijska pismenost




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Jasna Bošković   datum: 18. 6. 2020.

Knjižnica

                  ŠKOLSKA KNJIŽNICA

 Suvremena je školska knjižnica  informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte škole po Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu. Ona je, kao  izvor informacija  i znanja prvenstveno namijenjena učenicima i učiteljima za potrebe redovite nastave, ali je potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja izvannastavnog i slobodnog vremena.Nositelj djelatnosti školske knjižnice školski je knjižničar od kojeg se očekuje profesionalni pristup u komunikaciji i radu, sposobnost razumijevanja korisničkih potreba te informacijske vještine i znanja o svrsishodnoj i kvalitetnoj uporabi informacija. Školska knjižnica je prostor prilagođen potrebama učenika i omogućuje im učenje i samostalno istraživanje.

  Zadaća suvremene školske knjižnice prema HNOS-u je potpora obrazovnim  ciljevima i zadatcima nastavnog plana  i programa škole.   

             

  Djelatnost knjižničara u školskoj knjižnici obuhvaća neposrednu odgojno-obrazovnu djelatnost, stručno-knjižničnu te kulturnu i javnu djelatnost.     

   U današnjem društvu informacijska pismenost je jedna od važnih sastavnica čovjekove pismenosti uopće.Ona uključuje razumijevanje i uporabu informacija, ne samo iz klasičnih izvora znanja, nego i onih posredovanih suvremenom tehnologijom.

  Upravo u osposobljavanju korištenja tog oblika pismenosti  školska knjižnica dobiva veću ulogu, jer poučava učenike samostalnom projektno-istraživačkom radu, potiče ih na stvaralačko i kritičko mišljenje pri pronalaženju, selektiranju i vrednovanju i primjeni informacija.

    Školska knjižnica je mjesto gdje se učenik uvodi u svijet knjige i čitanja. Čitanjem on otkriva raznoliki svijet literature.Pri tome tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog postaju bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja.Zadaća je školskog knjižničara stvoriti od učenika čitatelja koji će s oduševljenjem i radošću osjetiti književno djelo.

  Samostalnost  u  uporabi različitih izvora informacija i znanja očituje se u snalaženju u svim knjižnicama, služenju njihovom građom,poučavanje klasifikacijskih načela, uporaba raznovrsnih kataloga, bibliografija, referentne zbirke, i drugih izvora bez kojih nema suvremenog i svrsishodnoga cjeloživotnog učenja.

 

Timskim radom školskog knjižničara  i učitelja omogućuje se međusobno povezivanje sličnih ili zajedničkih nastavnih sadržaja iz područja informacijske i čitalačke pismenosti, kako pri planiranju tako i u ostvarivanju, čime se znatno smanjuje opterećenost učenika.Program rada školske knjižnice može biti namijenjen učenicima, učiteljima, roditeljima  ili svim korisnicima zajedno, a razlikuje se u zadaćama i ciljevima.

Aktivnosti školske knjižnice u korelacijskom pristupu prema drugim predmetima odnose se na sljedeće:

*sudjelovanje u zajedničkom planiranju   
*realizacija nastavnog sata sa zadanom temom
*izradu referata ili uradaka na zadanu temu
*provođenje projekta
*uvodne satove iz pojednih predmeta, tema ili cjelina
*organiziranje predavanja i radionica za učenike, učitelje, roditelje..
*prezentacija projekta

Aktivnosti pri realizaciji programa mogu se provoditi u različitim oblicima:

*radionica za interesnu skupinu učenika
*radionica za učenike pojedinih razrednih odjela
*radionica za učenike s posebnim potrebama
*nastavni dan u školskoj knjižnici
*književni susreti – predstavljanje knjiga
*izložbe
*obilježavanje obljetnica pisaca i poznatih ljudi
*izrada  biltena,preporučenih popisa literature i dr.izvora
*pokretanje projekta koji timski okupljaju učenike i učitelje

 

  Nezaobilazna je uloga školske knjižnice          (klikom na sliku pokreni film)
promicanju prava djeteta koja proizlaze iz temeljnoga prava svakog čovjeka da se optimalno razvije na osnovi svojih sposobnosti intelektualno-emocionalnih potencijala.
   Takav će učenik moći dosegnuti optimalni i željeni stupanj obrazovanja, pridonijeti svojoj društvenoj sredini, aktivno se uključiti
u cijelo društvo, znati se oduprijeti životnim nedaćama te biti sposoban prihvatiti raznovrsnost kultura i stilove življenja, sa znatiželjom usvajati nova znanja potrebna za prilagođavanje u svim životnim situacijama.

  

Osnovna je zadaća suvremene škole zajedno sa školskom knjižnicom poticati potrebu za pisanim izvorima i ostalim vrstama knjižnične građe, razvijati čitalačke vještine i navike te osnove informacijske pismenosti i informacijske vještine koje su preduvjet za učinkovito pronalaženje informacija.Isticanjem osnovne zadaće školske knjižnice, učenik postaje aktivan sudionik nove hrvatske škole.

   Navedeni čimbenici omogućit će učenicima da postanu svjesni vlastitih informacijskih i čitalačkih potreba koje će im pomoći u aktivnom uključivanju u društvo znanja.

   

   Ciljevi djelatnosti školske knjižnice su:

*privikavati učenike na knjižnični prostor i ozračje,
*zauzimanje pozitivnog stava o knjizi, knjižnici i njezinoj sveukupnoj građi,
*o razvijanju čitateljske i druge sposobnosti i vještine učenika ( komunikacijske, informacijske, istraživačke …)
*osposobiti učenike za korištenje izvora znanja i informacija u školskoj knjižnici,
*upoznati učenike sa primarnim i sekundarnim izvorima informacija za potrebe cjeloživotnog učenja
*da učenici upoznaju sve izvore informacija te nauče koristiti usluge školske i drugih knjižnica,
*da učenici usvajaju pojmove citat, citiranje, bilješka i sažetak za potrebe problemsko - istraživačkoga i projektnog rada,
*da učenici prepoznaju bibliografske podatke o knjižnoj građi. 

   

   KNJIŽNI FOND

  Knjižni fond je osnova svake knjižnice. Izbor knjiga i ostale knjižnične građe uvjetovan je zadacima knjižnice. Knjižni fond razdijeljen je na učenički i nastavnički fond.

     Stanje knjižnog fonda na dan  01.01.2013.

     Učenički fond:      4.723 svezaka
     Nastavnički fond:  1.719 svezaka
             Ukupno:        6.442 svezaka

     Neknjižni fond (audio–vizualna građa): 195 bibliotečnih jedinica
     U školskoj knjižnici učenici mogu pročitati sljedeće časopise
         Radost, Smib, Modra lasta, Prvi izbor,MAK, Drvo znanja,
         National geographic junior, Drvo znanja, ABC tehniku,
         Priroda, Meridijani, UNAterra, Atelje i Unikat .

   AKTIVNOSTI 

Osim posuđivanja knjiga u školskoj knjižnici održavaju se satovi lektire,izložbe,natjecanja,predstavljanja knjiga,književni susreti, kvizovi itd…
Ove godine knjižnica je napravila dva projekta o pravima djeteta i pismenosti hrvatskog jezika.

   RADNO VRIJEME KNJIŽNICE:

Školska knjižnica otvorena je za korisnike svaki radni dan 
      od
 8,00 do 13,30 sati u jutarnjoj smjeni ili
      od 13,30 do 19,00 sati u popodnevnoj smjeni.

  Provjerite svoje znanje na portalu Hrvatski jezik.




KALENDAR 2023./24.


Povećati klikom na sliku


90. godišnjica

uradak informatičara pod
mentorstvom učiteljice S. Curić


Stari most (1934.- 2024.)
 - simbol grada - pročitajte 


Raspored zvonjenja

e - Dnevnik

NOVE FUNKCIONALNOSTI
Aplikacija





Potvrde o statusu učenika


VIRTUALNA

KNJIŽNICA


Posjetite klikom na sliku


E-lektire (CARNet)


         Klikni ovdje.


Udžbenici 2023./24.

 .


 

 


NACIONALNI ISPITI
Jesu li potrebni NACIONALNI ISPITI?





CJELODNEVNA NAST.
Želite li cjelodnevnu nastavu?
(BEZ DOMAĆIH ZADAĆA)





Office 365


Instalirajte Office 365
na svoje računalo pa ćete
brže pristupati Teams-u.


Školski list


CODE WEEK EU


UPISI u SŠ

e-Usmjeravanje


CodeWeek 2023.


ZAŠTITIMO DJECU NA INTERNETU

NA INTERNETU


DABAR (Bebras)

DABAR je 
više od 
natjecanja,
 


Dabar je izazov!

UPUTE UČENICIMA - UPIS
(odradi točke od 1 do 6)

 
UPUTE pred natjecanje
                     

VREMENIK  INFORMACIJE  

 Vježbalište    PseudoDabar
Vježbe iz 2016.
Rezultati 2021.
Rezultati 2023.


ICDL


BOŽIĆ i NOVA GODINA

        Božićni  sajmovi 
     
 Sajam 2023.
2023. - fotografije sa sajma
Sajmovi: 2009. 2010. 2011. 2012.


 U to vrijeme godišta


   A.Dedić:Sretna Nova godina       


DAN GRADA


PREPORUKE

od MZO-a za šk.g. 2021./22.  


Preporuke
 


KUTAK ZA UČENJE - EU platforma

       EU platforma


OBOJI SVIJET


EU CODE WEEK

 


Kliknite na poveznicu
Poveznica na vijest

 


U SLUČAJU POTRESA


GIK-ovi


GIK - 2020./21.


DOS

DIGITALNI OBRAZOVNI SADRŽAJI


Portal za škole


KURIKULUMI


EDUTORIJ

DELTA


PRIJEDLOZI

PREPORUKE

1. Predložak za GIK
2. Tablica planiranja
   AKTIVNOSTI za teme
3. Predložak - detaljno
   planiranje AKTIVNOSTI


Škola za život


 


DOS u nastavi
Namijenjeno UČITELJIMA!
Digitalne obrazovne sadržaje (DOS) koristim u nastavi:







e-labaratorij


KVIZOTRES


Anketa
Treba li vratiti zaključivanje ocjena na polugodištu?





SELFIE


BUDI_ODGOVORAN

Kako su naša djeca
i gdje potražiti pomoć? - letak


SPOTOVI

  
Zbor: Nek svud ljubav sja (2020.)

  

Snješkići: Najljepše doba godine

  
     Snješkići: Moja škola


Ples učenika 5.a i 6.b (2020.g.)


Ples učenica 3.a i 3.b (2020.g.)

 


PROMETNA UČILICA


UČI UZ IGRU


Šah uz školu

ZA RODITELJE

   


 


MOJ GRAD SISAK


OPREZ!!


O školi i učenicima

  
 Svašta radimo, puno znamo


YouTube kanal OŠ 22.lipnja

   Novi kanal (2013./14.)

Uradci učenika (2012./13. god.)


Sisak kakav želim

     


CARNet obavijesti

HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)

HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)

OBAVIJESTI od CARNet-a


Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji


Tražilica



SKOK U ZNANOST


Priznanje TZ grada Siska


DISLAJKAM MRŽNJU


Oglasna ploča

EKOKODEKS


PROMETNA UČILICA


EU kutak


Šah uz školu


Korisni linkovi

OBZOR 2020.


Ukrajinski đaci

 

etwinning - sve 

englesko-ukrajinski rjećnik na 2. jezike

kviz Misconceptions about languages
and plurilingualism 
na hrvatskom jeziku 

 





preskoči na navigaciju