preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 8. 2012.

Ovaj mjesec: 764
Ovaj tjedan: 1099
Danas: 12
EKOLOŠKA PORUKA

NAJBOLJA ŠKOLA

NAJLJEPŠA ŠKOLA

RECI NE NASILJU

EKORAZGLEDNICE

 

MOJA ŠKOLA - EKOŠKOLA

 

6.6.2012.g. trajnu
Zelenu zastavu podiže
učenica Morana Belović

Učenička zadruga Lipa I

E-upisi
RASPORED ZVONJENJA

 

 

KAKO DO BOLJIH REZULTATA

Od 16. ožujka 2020. god. nastava iz školskih klupa pretvorena je u nastavu na daljinu. S obzirom na novonastalu situaciju svjesni smo da je svima potrebna bolja informiranost te da se na jednom mjestu pronađe sve što je potrebno za učinkovito praćenje nastave u virtualnim učionicama. Ovdje možete pročitati razne male savjete za veću učinkovitost učenja na daljinu i bolju organiziranost rada te ostale bitne aktualnosti.

Pedagoginja škole Marinela Fabijan Gašparević

MALI SAVJETI ZA VEĆE USPJEHE

Upisi u srednju školu za školsku godinu 2020./21. Vijest ima dokument u privitku

Najvažnije informacije o upisima učenika u srednju školu za školsku godinu 2020./21. potražite na stranicama www.upisi.hr 

Putem iste stranice provode se upisi učenika u srednju školu. Učenici 8.razreda se u sustav prijavljuju svojim korisničkim imenom i lozinkom dobivenim u školi. U prilogu je i publikacija Idemo u srednju!!! u kojoj možete detaljno pročitati sve o postupku upisa učenika u srednju školu.

S obirom da cijeli postupak prijava i upisa traje od početka lipnja do kraja srpnja, potrebno je voditi brigu o određenim datumima tijekom samog postupka prijave i upisa te držati se zadanih rokova.  Stoga je iznimno važno da roditelji budu upoznati sa cijelim postupkom upisa učenika u srednju školu kako bi bili podrška i pomoć svojoj djeci pilikom upisa u srednju školu. 

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 9. 6. 2020. 22:42

Razgovarajmo o životu s druge strane ekrana Vijest ima dokument u privitku

Mnogo je izazova s kojima se djeca i mladi susureću u digitalnom svijetu. Donosimo vam Priručnik za roditelje (Vidi pod opširnije) u kojem ćete dobiti infomacije kako elektronično nasilje utječe na mentalno zdravlje djece te kako započeti komunikaciju s djecom o njihovim iskustvima u digitalnom okruženju kroz 18 radionica i tako razvijati sigurno i odgovorno korištenje medija.

                                      Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 17. 5. 2020. 07:15

Kako razvijati i održavati motivaciju kod djeteta?

Motivacija je jedna od najvažnijih komponenti koja utječe na učenje. Za ostvarenje bilo kojeg uspjeha jednako su važne i sposobnosti i motivacija. Potrebno ju je zbog toga svakodnevno poticati i održavati. Donosimo nekoliko savjeta kako roditelji mogu u tome pomoći svojoj djeci.

 

  1. Razgovarajte o ciljevima koje bi dijete željelo ostvariti u životu pa tako i u učenju.
  2. Pomozite djetetu napraviti dnevni plan učenja.
  3. Dopustite djetetu da samo izabere što će prvo rješavati i učiti. Neka krene od lakšeg i onog što mu je zanimljivije.
  4. Neka dijete samo rješava zadatke. Roditelj treba samo usmjeravati.
  5. Neka vam dijete ispriča što je učilo, postavite mu pitanja o gradivu koje je učilo ili neka dijete za vas napravi nekoliko pitanja u obliku kviza o tome što je učilo.
  6. Razgovarajte s djetetom o njegovim osjećajima – pozitivnim i negativnim. Svaki je osjećaj u redu. Dajte mu do znanja da je to samo naša reakcija na trenutnu situaciju. Osjećaji su prolazni.
  7. Pohvalite dijete za postignuti uspjeh. Pohvalu usmjerite na djetetove sposobnosti.
  8. U slobodno vrijeme igrajte društvene igre koje razvijaju samokontrolu, koncentraciju, mišljenje, zaključivanje.
  9. Potičite djetetovu znatiželju postavljajući mu pitanja o našoj svakodnevici te istovremeno odgovarajući i na njihova pitanja.
  10. Budite u redovitoj komunikaciji s učiteljima s ciljem zajedničkog poticanja djeteta na učenje.

                                 Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 10. 5. 2020. 22:28

Uloga roditelja u ocjenjivanju učenika u nastavi na daljinu

Cilj svakog vrednovanja je kvalitetnim povratnim informacijama poticati učenika na učenje. Učitelji to ostvaruju u svakodnevnoj komunikaciji s učenicima putem virtualnih učionica, a razrednici i u redovitoj komunikaciji s roditeljima.

Prema Uputama za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu, jedan od elemenata vrednovanja u nastavi na daljinu upravo je aktivnost učenika i samostalnost u radu ostvarena kroz domaće zadaće i sudjelovanje u raspravama.

Drugi važan element vrednovanja je izrada nekog složenijeg zadatka u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada…

Redovita komunikacija između roditelja i razrednika te predmetnih učitelja svakako može pridonijeti zajedničkom poticanju učenika na učenje. Cilj ove redovite suradnje između roditelja i škole je prvenstveno dobrobit učenika. Tijekom nastave na daljinu potrebno je svakodnevno voditi brigu o redovitom sudjelovanju učenika  u nastavi i redovitom izvršavanju zadataka jer će se zaključna ocjena donositi na temelju prethodnih ocjena i rada te ocjena i rada u nastavi na daljinu.

                                         Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 4. 5. 2020. 06:54

Kako ograničiti vrijeme pred ekranom ?

Od kada se nastava odvija na daljinu i mnogi roditelji rade od kuće, neizbježna je činjenica da smo sada svi puno više „pred ekranom“. Prema preporukama Svjetske zdravstvene organizacije:
-djeca u dobi do 2 godine ne bi trebala provoditi vrijeme pred ekranima
-djeca u dobi od 2 do 4 godine trebala bi ograničiti vrijeme pred ekranima na najviše 60 minuta dnevno

     Školska djeca zbog organizacije škole na daljinu primorana su određeno vrijeme provesti pred ekranom. Važno je da to vrijeme bude dobro organizirano i isplanirano. Preporučuje se napraviti raspored dnevnih aktivnosti. Pridržavanje rasporeda sati i izvršavanje zadataka trebalo bi vrijeme provedeno pred ekranom staviti u zadane okvire (Vidi na Naslovnici Koliko učenici trebaju dnevno učiti i kako im pomoći da se organiziraju?)

     Slobodno vrijeme pred ekranom trebalo bi zato svesti na što manju mjeru, promišljeno i kontrolirano. Djeca najbolje uče kroz zajedničku igru i razgovor. Budite  pozitivan primjer svojoj djeci te ih potaknite na zajedničko provođenje vremena u aktivnostima koje nisu vezane uz ekran. Predlažemo:

  • šetnje, sadnju neke biljke ili vrta ( u nedostatku prostora vrtne biljke sade se i u posudama na balkonu), igre na otvorenom, vožnju bicikla, obiteljske društvene igre, čitanje knjige, uključite djecu u kućanske poslove i kuhanje, pronađite zajednički kreativni hobi, pjevanje i plesanje, zajedničko vježbanje…

Sve ono u čemu uživate zajedno i što vas povezuje u svakom će trenutku biti dobra zamjena za vrijeme provedeno pred ekranom.

                                Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 27. 4. 2020. 06:55

Kako se zaštiti u svijetu Interneta i mobilnih telefona? Vijest ima dokument u privitku

S obzirom da smo u ovoj situaciji pandemije koronavirusa svi  puno više na Internetu, važno je biti svjestan i mogućih opasnosti koje nam u virtualnom okruženju prijete.

S djetetom treba svakodnevno razgovarati o ponašanju na Internetu. Pravila pristojnosti , uvažavanja i poštivanja drugih ljudi koja vrijede u stvarnom svijetu, vrijede i u virtualnom. Iznimno je važno biti upoznat i sa stranicama koje dijete na Internetu posjećuje.

Donosimo vam HAKOM-ovu brošuru koja sadrži praktične i korisne savjete vezane uz opasnosti i sigurnost na internetu, zaštitu privatnosti i osobnih podataka, načinu ponašanja i uporabe društvenih mreža. 

                                    Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 20. 4. 2020. 07:16

Suradnja roditelja i škole u nastavi na daljinu

Kako bi se nastava na daljinu uspješno ostvarivala, iznimno je važna suradnja roditelja i škole. S obzirom da se u nastavi na daljinu proces poučavanja i učenja odvija kod kuće, uloga roditelja je poticati i usmjeravati dijete na samostalan i odgovoran rad u virtualnoj učionici te dobru organizaciju vremena. U tome vam svakako mogu pomoći pravila rada u virtualnoj učionici objavljena u kutku za učenike. Kako biste mogli poticati dijete na rad u virtualnim učionicama, potrebno je da i sami budete upoznati s pravilima rada.

Važna nam je redovita komunikacija s roditeljima stoga vas pozivamo da se i dalje odazivate na informacije o radu i uspjehu učenika kod razrednika u njihovo uobičajeno vrijeme informacija slanjem e -mail poruka. Ukoliko vam je potrebna komunikacija s nekim od predmetnih učitelja, o tome obavijestite razrednika koji će vas povezati s predmetnim učiteljem. Za sve upite u vezi nastave na daljinu učitelje i stručnu suradnicu  možete kontaktirati prema ranije dogovorenom obliku komunikacije svakodnevno u vremenu od 8,00 do 13,00 sati.  Kako bismo našim učenicima pružili kvalitetne povratne informacija i potaknuli ih na učenje, redovita komunikacija između škole i roditelja sada je potrebna više nego ikada.

                                                  Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 13. 4. 2020. 23:08

Kako poticati dijete na samostalnost?

U nastavi na daljinu učitelj nije fizički prisutan uz učenike zbog čega je ovdje uloga i prisutnost roditelja iznimno važna. Roditelj bi trebao poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati učitelju. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i da rade umjesto njega.  Potrebno je dijete usmjeriti na dnevnu rutinu rada, pridržavanje školskog rasporeda,vremena za učenje i izvršavanje domaćih zadaća. Tada možemo biti sigurni da će postepeno razvijati i samostalnost. Djetetu treba podrška i pomoć u smislu savjeta i usmjerenja, ali istovremeno ih treba pustiti da sami izvršavaju svoje obaveze. Ne pisati im domaće zadaće, ne čitati umjesto njih, ne izrađivati plakate i druge obaveze… Djeca to trebaju učiniti sama. I u tome je važna uloga roditelja - da potičete djecu na samostalnost, pokažite im povjerenje u njihove mogućnosti, ohrabrujte ih i pohvaljujte za svaki uspjeh. Naglašavajte im kako je važno biti samostalan. S vremenom će potreba za roditeljskom pomoći biti sve manja, a samostalnost djeteta sve veća.

                                         Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

 

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 6. 4. 2020. 23:32

Kako poticati odgovornost kod djece?

Nakon što su učenici i roditelji uspješno svladali poteškoće s prijavama u sustav i rad u virtualnim učionicama, uslijedio je važan korak, a to je praćenje pravila rada u virtualnim učionicama. Kao i na početku svake školske godine kada učitelji postavljaju pravila rada u razredu tako su i sada dali jasne upute učenicima za rad u nastavi na daljinu. Roditelj može razgovarati sa svojim djetetom o pravilima koje su razrednici i drugi učitelji postavili za uspješan način rada u virtualnim učionicama. Neka vam ih učenici sami pokažu i objasne. Tako ćete se i sami upoznati s pravilima i moći ćete  redovito podsjetiti svoju djecu na njihovo ispunjavanje kao i provjeriti je li ih svakodnevno ostvaruju. Potičite svoju djecu na razvoj odgovornosti tako što ćete naglašavati važnu ulogu njih samih za učenje na daljinu i za obavljanje svih obaveza u zadanom roku. Pohvalite ih za svaki dobro ispunjeni zadatak ili aktivnost. Odgovornost razvijamo u malim koracima, ali ostaje nam za cijeli život.

                                                  Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 31. 3. 2020. 23:04

Kako roditelji mogu pomoći djeci u dobrom organiziranju učenja?

      Dobra organizacija učenja temelji se na pridržavanju rasporeda sati. Sve svoje školske obaveze učenik treba planirati prema rasporedu. Iako je u učenju na daljinu vrijeme prednost jer su svi objavljeni sadržaji dostupni učeniku 24 sata dnevno i može ih obrađivati kada njemu to odgovara, ipak je važno sve aktivnosti i zadatke rješavati prema rasporedu sati, a ne odgađati ih.

     Roditelji svakako trebaju pratiti učenika u njegovim svakodnevnim  aktivnostima – poticati na  izvršavanje zadanih aktivnosti prema rasporedu sati i okvirnim rokovima. Učenik bi trebao pristupati virtualnim učionicama u zadanom vremenu kako bi i zadatke mogao izvršiti na vrijeme. Roditelji trebaju provjeriti je li učenik ispunio sve zadatke za određeni dan te upućivati ga na redovitost u izvršavanju školskih obaveza. Važno je provjeriti i bilješke koje su učenici napravili u svojim bilježnicama i poticati ih da evidentiraju zadatke koje su odradili kako bi se lakše snašli u ostalim obavezama unutar svoje virtualne učionice. Treba ipak razumjeti i da ograničavajuća okolnost svakako može biti roditeljska zaposlenost zbog koje roditelji nisu uvijek u mogućnosti ove preporuke redovito ostvarivati.

                                                            Marinela Fabijan Gašparević,pedagoginja

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 26. 3. 2020. 23:11

Učenje na daljinu

       Potreba za učenjem na daljinu postala je dio naše svakodnevnice. Učenje na daljinu odvija se  uz uporabu nekog oblika informacijske i komunikacijske tehnologije. Ono zahtijeva od učenika dobru organiziranost, samostalnost u radu i veću odgovornost u dijelu poštivanja rasporeda nastave, pristupanja virtualnim učionicama, odrađivanja postavljenih zadataka. Roditelji ovdje također imaju važnu ulogu.

     Prije svega s djecom treba razgovarati o učenju na daljinu, o virtualnoj učionici. Kao što bismo ih inače pitali kako je danas bilo u školi tako ih sada možemo pitati što je danas bilo u virtualnoj učioni, što ste novo učili, koje ste materijale dobili, koje zadatke trebate obaviti? Dobro je da i sami imate uvid u virtualnu učionicu kako biste vidjeli što je taj dan dijete radilo, u čemu je sudjelovalo, koje su njegove/njezine obaveze. Potaknite ih na redovito izvršavanje njihovih obaveza i pomozite im u obavljanju istih kada zato ima potrebe. Podržite ih u izgrađivanju organizirane, samostalne i odgovorne osobe.
Važno je da učenici osjete stalnu prisutnost roditelja sada i u učenju na daljinu te da u vama imaju pomoć i oslonac.

                                               Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole 

 

  :: opširnije :: 


objavio: AZRA RAĐENOVIĆ  datum: 22. 3. 2020. 18:28

Kako s djecom razgovarati o koronavirusu?

      Suočeni s novonastalom situacijom širenja novog koronavirusa COVID 19, razumljivo je da smo svi zabrinuti i u neizvjesnosti. Svakodnevno pratimo vijesti i preporuke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske. Djeca također dobivaju informacije na televiziji, internetu, ali i kroz razgovore odraslih članova kućanstva zbog čega mogu biti uplašena, žalosna i pod stresom. Otvoren razgovor s vašom djecom može im pomoći da razumiju situaciju te daju pozitivan doprinos.

     Slušajte što vam djeca govore, razgovarajte s njima, pitajte  ih kako se osjećaju. Pokažite im kako ste tu zbog njih i kako vam  je stalo do njih. Podsjetite svoju djecu da mogu razgovarati s vama bilo kada o bilo kojoj temi. Objašnjenja o koronavirusu neka budu kratka, jasna i primjerena dobi. Djeci školske dobi treba objasniti kako se virus širi i što možemo učiniti da se zaštitimo. Razgovor usmjerite na važnost pojačane higijene - redovito pranje ruku što pomaže u sprečavanju širenja virusa na druge kao i češće čišćenje i pranje igračka, mobitela, kvaka i drugih mjesta u kući/stanu koje često dodirujemo. Budite dobar uzor svojoj djeci tako što ćete i sami često prati ruke i pojačati mjere osobne higijene!

Za razgovor s djecom o koronavirusu neka vam posluži radni listić koji djeca mogu popuniti i tako započnite razgovor (vidi rubriku Kutak za učenike).

                                             Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: AZRA RAĐENOVIĆ  datum: 22. 3. 2020. 18:55
 


Office 365


Instalirajte Office 365
na svoje računalo pa ćete
brže pristupati Teams-u.


KALENDAR 2020./21.


e - Dnevnik

 


Klik na poveznicu


EU CODE WEEK


VIRTUALNA

KNJIŽNICA


Posjetite klikom na sliku

 


E-lektire (CARNet)


         Klikni ovdje.


ZAŠTITIMO DJECU NA INTERNETU

NA INTERNETU


GIK-ovi


GIK - 2020./21.


DOS

DIGITALNI OBRAZOVNI SADRŽAJI


KURIKULUMI


Portal za škole


PRIJEDLOZI

DOS u nastavi
Namijenjeno UČITELJIMA!
Digitalne obrazovne sadržaje (DOS) koristim u nastavi:







Udžbenici 2020./21.

 .


UPISI u SŠ


EDUTORIJ

Škola za život


 


DABAR (Bebras)

 

PseudoDabar (za vježbu)     


Kalendar 2019./20.


kliknite  na sliku ili ovdje
Izmjene kalendara!


Anketa
Treba li vratiti zaključivanje ocjena na polugodištu?





PREPORUKE

1. Predložak za GIK
2. Tablica planiranja
   AKTIVNOSTI za teme
3. Predložak - detaljno
   planiranje AKTIVNOSTI


DELTA


SPOTOVI

Snješkići: Najljepše doba godine

Snješkići: Moja škola


PROMETNA UČILICA


UČI UZ IGRU


Šah uz školu

ZA RODITELJE

   


OPREZ!!


 


MOJ GRAD SISAK


O školi i učenicima

  


SIMBOL GRADA


         Stari most


YouTube kanal OŠ 22.lipnja

   Novi kanal (2013./14.)

Uradci učenika (2012./13. god.)


Sisak kakav želim

     


CARNet obavijesti

HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)

HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)

OBAVIJESTI od CARNet-a


VREMENIK


Tražilica



SKOK U ZNANOST


Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Priznanje TZ grada Siska


DISLAJKAM MRŽNJU


EKOKODEKS


Oglasna ploča

PROMETNA UČILICA


EU kutak


Šah uz školu


Korisni linkovi

OBZOR 2020.


BOŽIĆNI SAJMOVI

   

   2009. 2010. 2011. 2012.





preskoči na navigaciju