preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 8. 2012.

Ovaj mjesec: 763
Ovaj tjedan: 1098
Danas: 11
EKOLOŠKA PORUKA

NAJBOLJA ŠKOLA

NAJLJEPŠA ŠKOLA

RECI NE NASILJU

EKORAZGLEDNICE

 

MOJA ŠKOLA - EKOŠKOLA

 

6.6.2012.g. trajnu
Zelenu zastavu podiže
učenica Morana Belović

Učenička zadruga Lipa I

E-upisi
RASPORED ZVONJENJA

 

 

Vijesti, zanimljivosti, aktualnosti ...

S obzirom da se zbog izvanredne situacije nastava iz školskih klupa preselila u vaše domove, ovdje ćemo vas informirati o aktualnostima te  važnim ili zanimljivim prijedlozima. 

Vaša pedagoginja

Zanimljivosti i aktualnosti za učenike

Upisi u srednju školu za školsku godinu 2020./21. Vijest ima dokument u privitku

Najvažnije informacije o upisima učenika u srednju školu za školsku godinu 2020./21. potražite na stranicama www.upisi.hr 

Putem iste stranice provode se upisi učenika u srednju školu. Učenici 8.razreda se u sustav prijavljuju svojim korisničkim imenom i lozinkom dobivenim u školi. U prilogu je i publikacija Idemo u srednju!!! u kojoj možete detaljno pročitati sve informacije o postupku upisa učenika u srednju školu.

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 9. 6. 2020. 22:39

Kako učinkovito učiti po ČPČPP metodi?

Postoje različite metode i strategije učenja koje biste trebali oblikovati ovisno o tome koji ste tip učenika tj. koje metode učenja vam bolje odgovaraju. Metoda ČPČPP podijeljena je u 5 koraka koji nam daju jasniju sliku i konkretne smjernice gdje jesmo, u kojem pravcu trebamo ići, što je sljedeće, jesmo li nešto zaboraviti, trebamo li se vratiti, koliko smo blizu ili daleko od cilja i slično.

Što znači "ČPČPP"?

Č = Čitati letimično prije usredotočenog čitanja.

P = Pitati se koji dio gradiva je važan.

Č = Čitati svjesno koristeći vid i pamćenje.

P = Pamtiti pročitano vlastitim riječima.

P = Ponavljanje zapamćenog gradiva nakon nekoliko sati ili nekoliko dana. 

Budite ustrajni u svom učenju. Kao i u svakom drugom usvajanju novog znanja ili vještina, tako i ovu metodu možete razviti samo kroz vježbu. Vrijedi probati ovu metodu učenja jer vam može donijeti pozitivne rezultate. 

                      Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 24. 5. 2020. 22:30

Kojem stilu učenja pripadaš?

Obratite pažnju na koji način govorite i kako se ponašate dok učite. Što vam najviše odgovara tijekom učenja? Iz kojih materijala najbolje učite? Na koji način i u kojem okruženju? 

Postoje 3 stila učenja no treba naglasiti da se ovi stilovi  kombiniraju kod određenog broja ljudi.

VIZUALNI TIP – uči gledanjem, pamti slike i raspored u prostoru. Tijekom učenja ovaj tip učenika zaokružuje, podcrtava, boja, vizualizira, rade mentalne mape, a nabolje rezultate postižu kada uče u određenom prostoru za učenje.

AUDITIVNI (SLUŠNI) TIP - uči govorenjem teksta naglas. Voli učenje u paru i raspravljanje o gradivu, a izrazito dobro pamti zanimljive priče i primjere. Može učiti i pomoću snimljenog materijala te uz glazbu i rimu. Najbolje pamte ono što čuju.

KINESTETIČKI (MOTORIČKI) TIP - uči gradivo uz hod, glumljenje i igru. Najviše im odgovara iskustveno učiti - izvođenje pokuse, učenje dodirom, zapisivanjem, u prirodi. Ovi učenici su sportski tipovi. Stalno su u pokretu pa za vrijeme učenja trebaju raditi češće kratke pauze. 

Ovisno o tome kojem stilu učenja pripadate , potrebno je prilagoditi učenje, tehnike učenja i načine usvajanja znanja.

                                  Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 18. 5. 2020. 07:24

Motivacija za učenje: kako je postići i održavati?

Motivacija je psihički proces koji nas potiče na određene aktivnosti kako bismo ostvarili određeni cilj. Motivaciju treba svakodnevno poticati i razvijati. Donosimo nekoliko savjeta:

  1. Postavite ciljeve:
  • kratkoročne:  prije svakog učenja važno je postaviti cilj. Npr. Ako naučim ovo gradivo, moći ću bolje ostvariti zadatak. 
  • dugoročne: razmislite kamo će vas svaki kratkoročni cilj dovesti, što će vam osigurati i dobro donijeti – novo znanje i iskustvo, mogućnost da nešto sami istražite i napravite, dobru ocjenu, priliku za odabir srednje škole i željenog zanimanja…
  1. Dogovor sa samim sobom – napravite dogovor sa samim sobom, ako ostvarite željeni cilj tj. naučite određeno gradivo ili riješite neku zadaću, priuštite si neku nagradu. Ukoliko to ne obavite, nagrada mora izostati. Ovdje vježbate i samodisciplinu.
  2. Maknite sve što vam odvraća pažnju - dok učite ili rješavate zadaću nemojte istovremeno biti i na društvenim mrežama, uz upaljen TV ili u dopisivanju s prijateljima. Vrijeme za učenje i rješavanje zadataka mora biti isključivo tome usmjereno.
  3. Planirajte učenje –napravite dnevni plan učenja prema školskom rasporedu, označite koje predmete danas imate, koje obaveze  iz njih i koji je rok za njihovo ispunjenje.
  4. Redovitim radom do uspjeha – ukoliko redovito pratite sve objave u virtualnim učionicama i izvršavate zadatke na vrijeme time postižete veću učinkovitost u učenju. Malim koracima savladavate veće dijelove gradiva.
  5. Postupno rješavajte zadatke – zadatke rješavajte jedan po jedan. Kada završite s jednim zadatkom tj. kada ste iz jednog predmeta obavili sve što treba tek tada krenite na novi predmet i novi zadatak.
  6. Pronađite neku zanimljivost- u svakom učenju pronađite nešto što vam se sviđa. Krenite s onim što vam je lakše i zanimljivije. Na taj ćete način taj dio gradiva lakše upamtiti i dobiti samopouzdanje za nastavak učenja.

                                     Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 10. 5. 2020. 22:24

Ocjenjivanje u nastavi na daljinu

Nalazimo se u osmom tjednu nastave na daljinu. Do sada su učenici dobili niz informacija o samom načinu rada u nastavi na daljinu, o pravilima rada u virtualnim učionicama te o organizaciji samog učenja. U svim dosadašnjim preporukama uvijek se naglasak stavljao na aktivnost učenika.

Prema Uputama za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu, jedan od elemenata vrednovanja u nastavi na daljinu upravo je aktivnost učenika i samostalnost u radu ostvarena kroz domaće zadaće i sudjelovanje u raspravama.

Drugi element vrednovanja je izrada nekog složenijeg zadatka u obliku plakata, prezentacije, projekta, istraživačkog rada…

Iako je cilj svakog poučavanja poticati učenika na učenje, ono rezultira i određenom ocjenom zbog čega je iznimno važno sada dok traje nastava na daljinu o tome voditi brigu. Redovito sudjelovanje u nastavi i redovito izvršavanje zadataka osigurat će svakom učeniku primjerenu ocjenu. Na kraju, treba napomenuti da će se zaključna ocjena donositi na temelju prethodnih ocjena i rada te ocjena i rada u nastavi na daljinu.

                                               Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 4. 5. 2020. 06:49

Kako organizirati slobodno vrijeme bez ekrana?

S obzirom da se već više od mjesec dana  nastava odvija na daljinu, učenici su puno više pred ekranima. Podsjećamo da je za uspješno učenje na daljinu važna dobra organizacija i planiranje. Učenje se svaki dan treba održavati u isto vrijeme i na istom mjestu. (Vidi na Naslovnici Koliko učenici trebaju dnevno učiti i kako im pomoći da se organiziraju?  ) Nakon što učenici obave sve školske obaveze i riješe sve zadatke, slobodno vrijeme koje vam preostaje trebalo bi svakako planirati bez ekrana.

Podsjećam učenike na plakat našeg školskog mobitela kojeg su osmislili učenici 8. razreda. U njemu su dali prijedloge što učenici mogu raditi u slobodno vrijeme, a nije vezano uz mobitele:

  • čitanje knjiga
  • crtanje
  • slušanje glazbe
  • pjevanje
  • plesanje
  • šetnja
  • vježbanje – za koje vam sada mogu poslužiti vježbe iz  virtualne nastave Tjelesne i zdravstvene kulture

Prema preporukama Svjetske zdravstvene organizacije  djeca u dobi od 5 do 11 godina trebala bi dnevno provesti barem sat vremena u nekim fizičkim aktivnostima.

U slobodno vrijeme možete zajedno sa svojim roditeljima voziti bicikl, romobil, role, igrati igre na otvorenom, sudjelovati u kućanskim poslovima, kuhati zajedno s roditeljima, zasaditi neku biljku ili vrt ovisno o prostoru koji vam je na raspolaganju.  Nastojte vrijeme koje vam preostane nakon učenja usmjeriti na fizičke aktivnosti koje možete provesti zajedno sa  svojim ukućanima i tako se još više zbližiti.

                               Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 27. 4. 2020. 07:01

Pravila lijepog ponašanja i komuniciranja na Internetu

Pravila lijepog i pristojnog ponašanja i komuniciranja jednako vrijede u virtualnom kao i u stvarnom svijetu. To znači da se prema svojim sugovornicima moramo odnositi s poštovanjem i pridržavati se ovih pravila:

  1. Izbjegavajte velika tiskana slova jer u virtualnoj komunikaciji ona podrazumijevaju da ste LJUTI te da na nekoga podižete glas ili VIČETE.
  2. Umjereno koristite emotikone koji su važan dio virtualne komunikacije. smiley
  3. Čuvajte vlastitu privatnost i ne objavljujete svoje fotografije ili informacije o sebi.
  4. Čuvajte tuđu privatnost i ne objavljujete fotografije ili informacije o drugima.
  5. U komunikaciji s drugima uvijek se predstavljajte pod svojim imenom i prezimenom.
  6. Privatne razgovore i rasprave vodite preko privatnih poruka – chata.
  7. Nemojte psovati i koristiti druge neprimjerene izraze.
  8. Nemojte vrijeđati, prijetiti ili biti nasilni prema drugim osobama u virtualnoj zajednici.
  9. Ne sudjelujte u tuđim prepirkama i svađama i ne potičite sami takve rasprave.
  10. Prilikom preuzimanja i objave sadržaja s interneta, uvijek navedite izvor i na taj način poštujte autorstvo drugih. Sigurno ne biste voljeli da netko uzme nešto vaše i koristi se time bez vašeg dopuštenja.

                                             Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 20. 4. 2020. 06:43

Pravila rada u virtualnoj učionici

Podsjećam učenike na pravila rada u virtualnoj učionici. S ovim pravilima rada upoznali su vas vaši razrednici, a sada ih postavljamo i ovdje kao podsjetnik. Važno je pridržavati se dogovorenih pravila rada kako biste uspješno sudjelovali u nastavi na daljinu.

  1. Rad u virtualnoj učionici započinje prema vašem školskom rasporedu za određeni dan. S radom počinjemo u 8,00 sati.
  2. Kako biste označili svoju dnevnu prisutnost Nastavi na daljinu, označite „like“ na prvu poruku koju vam učitelj/razrednik za taj dan uputi. 
  3. Obveza učenika  je prijaviti se svaki dan u kanal svakog predmeta koji taj dan imate prema rasporedu.
  4. Svaki predmet ima svoj kanal unutar kojeg vam učitelj zadaje aktivnosti i zadatke koje trebate izvršiti u zadanom roku. Važno je poštivati zadani rok za predaju određene zadaće!
  5. Rad u virtualnoj učionici namijenjen je komunikaciji između učitelja i učenika s ciljem ostvarivanja odgojno –obrazovnog rada.  Svako međusobno dopisivanje, komentiranje i „lajkanje“ poruka, ometa rad.
  6. U komunikaciji s učiteljima i drugim učenicima odnositi se s poštovanjem i pridržavati se pravila pristojnog i kulturnog ponašanja.
  7. Ako  u chatu dobijete poruku od učitelja, obvezno na tu poruku odgovorite.
  8. Svaka aktivnost učenika će se bilježiti u e-dnevnik i prema tome vrednovati.
  9. Ako nešto ne razumijete ili vam nije jasno, pitajte učitelja/razrednika porukom u chatu.
  10. Učenje na daljinu zahtijeva od učenika veliku odgovornost i samostalnost u radu koje možete razviti samo redovitim radom i zalaganjem.
  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 13. 4. 2020. 22:09

Samostalnost u učenju na daljinu

Rad u virtualnim učionicama te praćenje nastave na HRT-u učenici bi trebali ostvarivati samostalno. Ukoliko učenik ima poteškoća s radom tehnologije ili s korištenjem tehnologije,  razumljivo je da će mu u tome pomoći roditelj. Učenicima nižih razreda svakako je još potrebna pomoć i vodstvo roditelja u dobroj organizaciji učenja. Kako učenik prelazi u više razrede, njegova samostalnost trebala bi doći do izražaja u pridržavanju rasporeda sati, redovitom praćenju virtualnih učionica, redovitom otvaranju kanala i nastavnih materijala koje učitelji postavljaju, redovitom izvršavanju zadataka.  Samostalnost se razvija svakodnevnim redovitim radom. Učenik bi svakoj aktivnosti i zadatku trebao prvo pristupiti sam i pokušati zadano ostvariti sam. Važno je uvijek se vratiti na upute učitelja te na svoje bilješke, udžbenik i radnu bilježnicu. Ukoliko tamo ne pronađe odgovore na ono što ne razumije, potrebno je tražiti dodatno objašnjenje učitelja ili pomoć roditelja u smislu usmjeravanja. Učenje na daljinu zahtijeva od učenika veliku samostalnost koja se može razvijati jedino svakodnevnim redovitim radom i izvršavanjem školskih obaveza.

                                           Marinela Fabijan Gašparević,pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 6. 4. 2020. 23:25

Odgovornost u učenju na daljinu

Dobro organizirano učenje na daljinu podrazumijeva praćenje školskog rasporeda sati. Na svakom pojedinom učeniku leži velika odgovornost za redovito svakodnevno pristupanje virtualnim učionicama prema rasporedu sati, otvaranje nastavnih materijala koje učitelji pripreme te izvršavanje zadataka u zadanom vremenu. Odgovornost učenika vidljiva je i u svakodnevnom javljanju u virtualnu učionicu na način da učenik označi „like“ na prvu objavu učitelja za određeni dan. Na taj način učenik označava svoju dnevnu prisutnost u virtualnoj učionici i istovremeno pokazuje svoju odgovornost. Posebno je važno slijediti upute učitelja i čitati sve upute i zadatke s razumijevanjem. Budući da učenici uglavnom samostalno pristupaju  virtualnim učionicama, odgovornost je na svakom pojedinom učeniku da prihvati i slijedi pravila rada u nastavi na daljinu.

                                                   Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 31. 3. 2020. 22:46

Kako se dobro organizirati u učenju na daljinu?

     Dobra organizacija je pola obavljenog posla. U dosadašnjoj redovnoj nastavi u školi učenike smo poticali na dobru organiziranost. Praćenjem rasporeda sati učenici su se pripremali za sljedeći nastavni dan kroz pisanje domaćih zadaća, pripremanja za usmene ili pismene provjere, rješavanje zadataka. Prema školskom rasporedu učenik bi dan ranije pripremio knjige i drugi nastavni materijal u torbu. Ista pravila vrijede i za učenje na daljinu.

     Raspored sati je temelj za daljnji rad. Pripremite dan ranije na svom radnom stolu knjige i potrebne nastavne materijale za učenje na daljinu. Kako biste svaki dan pratili objave materijala iz svih predmeta, važno je da se držite rasporeda sati za određeni dan. Svaka nastavna jedinica trebala bi biti zabilježena u vašoj bilježnici uz datum. Budući da neke zadatke rješavate u Word ili nekom drugom dokumentu i takve šaljete učiteljima na pregled, važno je da o tome napravite bilješku u bilježnicu svakog određenog predmeta. Tako ćete puno lakše moći pratiti što ste od zadataka riješili, a što još trebate. Svaka vaša bilješka o odrađenoj zadaći ili aktivnosti iz određenog predmeta pomoći će vam da bolje pratite svoj rad i tako se dobro organizirate za novi nastavni dan.

                                               Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: Marinela Fabijan Gašparević  datum: 24. 3. 2020. 23:02

Koronavirus u mojem okruženju


     Novi koronavirus donio je promjene u živote svih nas. Učenici privremeno ne idu u školu, tvoji roditelji možda rade od kuće, mnogima je ograničeno kretanje i sve nas se poziva na zaštitu od virusa ostajanjem kod kuće i provođenjem pojačanih mjera osobne higijene. Želimo te potaknuti na razgovor o novonastaloj situaciji i  pomoći da bolje razumiješ svoje osjećaje. 

Što si čuo/la o koronavirusu COVID 19?

 

Što te još zanima ?

 

Možeš ga nacrtati?

 

Jesi li zabrinut/a zbog koronavirusa?             


Jesi li osjetio/la još neke emocije? Ako da,  koje?

 

     Normalno je da se osjećaš uplašeno, žalosno, zabrinuto, zbunjeno, ljuto, pod stresom. 
Svi smo suočeni s novim virusom i ono što možemo svi učiniti kako bismo zaštitili sebe i svoje bližnje je da redovito peremo ruke i čistimo površine koje često dodirujemo. Važno je što manje ulaziti u kontakte s drugima zbog čega nam savjetuju da ostanemo kod kuće. 
Važno je znati da o svemu uvijek možeš razgovarati sa svojim roditeljima.

Marinela  Fabijan Gašparević, pedagoginja škole

  :: opširnije :: 


objavio: AZRA RAĐENOVIĆ  datum: 22. 3. 2020. 18:58

Učenje na daljinu

   Širenje novog koronavirusa u svijetu pa i u Hrvatskoj izazvalo  je potrebu za učenjem na daljinu. Ono podrazumijeva proces učenja i poučavanja koji se izvodi uz uporabu nekog oblika informacijske i komunikacijske tehnologije. Prednosti ovog oblika učenja su :
vrijeme – virtualna učionica otvorena je 24 sata dnevno što omogućava svakom učeniku stalan pristup materijalima i nastavi  
komunikacija između učenika i učitelja te komunikacija među učenicima ponekada se odvija se istovremeno
pristup digitalnim materijalima kao dopuna učenju iz udžbenika
Ono što učenje na daljinu zahtijeva od učenika je :
dobra organiziranost – pridržavanje rasporeda nastave
samostalnost u radu – samostalno pristupanje virtualnoj učionici, nastavnim materijalima i rad na njima 
veća odgovornost – u dijelu poštivanja rasporeda nastave, pristupanja virtualnim učionicama, odrađivanja postavljenih zadataka.
Važno je da svaki učenik shvati koliko sam može doprinijeti uspješnom ostvarivanju učenja na daljinu tako da bude dobro organiziran, samostalan i odgovoran u obavljanju svojih školskih obaveza.
Marinela Fabijan Gašparević, pedagoginja škole
 
  :: opširnije :: 


objavio: AZRA RAĐENOVIĆ  datum: 22. 3. 2020. 18:31
 


Office 365


Instalirajte Office 365
na svoje računalo pa ćete
brže pristupati Teams-u.


KALENDAR 2020./21.


e - Dnevnik

 


Klik na poveznicu


EU CODE WEEK


VIRTUALNA

KNJIŽNICA


Posjetite klikom na sliku

 


E-lektire (CARNet)


         Klikni ovdje.


ZAŠTITIMO DJECU NA INTERNETU

NA INTERNETU


GIK-ovi


GIK - 2020./21.


DOS

DIGITALNI OBRAZOVNI SADRŽAJI


KURIKULUMI


Portal za škole


PRIJEDLOZI

DOS u nastavi
Namijenjeno UČITELJIMA!
Digitalne obrazovne sadržaje (DOS) koristim u nastavi:







Udžbenici 2020./21.

 .


UPISI u SŠ


EDUTORIJ

Škola za život


 


DABAR (Bebras)

 

PseudoDabar (za vježbu)     


Kalendar 2019./20.


kliknite  na sliku ili ovdje
Izmjene kalendara!


Anketa
Treba li vratiti zaključivanje ocjena na polugodištu?





PREPORUKE

1. Predložak za GIK
2. Tablica planiranja
   AKTIVNOSTI za teme
3. Predložak - detaljno
   planiranje AKTIVNOSTI


DELTA


SPOTOVI

Snješkići: Najljepše doba godine

Snješkići: Moja škola


PROMETNA UČILICA


UČI UZ IGRU


Šah uz školu

ZA RODITELJE

   


OPREZ!!


 


MOJ GRAD SISAK


O školi i učenicima

  


SIMBOL GRADA


         Stari most


YouTube kanal OŠ 22.lipnja

   Novi kanal (2013./14.)

Uradci učenika (2012./13. god.)


Sisak kakav želim

     


CARNet obavijesti

HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)

HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)

OBAVIJESTI od CARNet-a


VREMENIK


Tražilica



SKOK U ZNANOST


Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Priznanje TZ grada Siska


DISLAJKAM MRŽNJU


EKOKODEKS


Oglasna ploča

PROMETNA UČILICA


EU kutak


Šah uz školu


Korisni linkovi

OBZOR 2020.


BOŽIĆNI SAJMOVI

   

   2009. 2010. 2011. 2012.





preskoči na navigaciju