22. travnja, Dan planeta Zemlje
U našoj školi tradicionalno se obilježava Dan planeta Zemlje. I ove školske godine uz razne aktivnosti kojima se osvještavaju mladi naraštaji koliko je važno brinuti o okolišu te sačuvati naš planet.
Informatička skupina je uredila panoe u holu škole jer su svi učenici uključeni u projekt Sakupljajmo stare baterije. Svjesni koliko je stare baterije spadaju u opasan otpad za naš okoliš i koliko općenito EE otpad može biti štetan za zdravlje ljudi ukoliko se ne odlaže pravilno pozivaju sve učenike i djelatnike škole da nastave donositi stare baterije u školu u za to predviđen spremnik.
22. travnja u holu škole na velikom ekranu bila je prezentacija učeničkih radova na temu Zaštitimo svoj planet.
:: opširnije ::
Državno natjecanje iz informatike
Državno natjecanje iz informatike i ove godine je organizirano u Vodicama od 9. do 12. travnja 2024. Našu školu na državnoj razini natjecanja predstavljala su čak 2 učenika: Gabriel Šimek, 6.r. (Logo i Algoritmi) i Noel Kunić, 5.r. (Logo) među samo 3 učenika koja su bila pozvana iz Sisačko-moslavačke županije (od 5. do 8. r. za sve kategorije natjecanja).
Na natjecanju je sudjelovalo preko 200 učenika osnovnih i srednjih škola u različitim kategorijama.
Ponosni smo na naše učenike i prezadovoljni njihovim plasmanima.
Čestitke Gabrielu i Noelu!
Dolores Begedin i Sabina Curić
Fotografije možete pogledati ovdje.
:: opširnije ::Županijsko natjecanje iz informatike rezultiralo je pozivima na državnu razinu
Županijsko natjecanje iz informatike održano je 1.3.2024. u OŠ Popovača. Ponosni smo što je iz naše škole na Županijsko natjecanje pozvan velik broj učenika:
-5 učenika za programski jezik Logo (5., 6. i 7. r.)
-1 učenik za programski jezik Python (6.r.)
-3 učenika za Digitalne kompetencije (5.r.).
Državno povjerenstvo je pregledalo sve testove te izvršilo korekcije bodovanja pa je 22. ožujka objavljena službena rang lista pozvanih učenika na državnu razinu.
Neslužbeni rezultati (prije revizije Državnog povjerenstva):
5. razred LOGO
1. mjesto - Noel Kunić sa 101 bod
2. mjesto - Marijana Židan sa 83 boda
3. mjesto - Ana Podrić sa 70 bodova
Plasirajući se na prva 3 mjesta, pokazali su da su najbolji u našoj županiji. Zbog osvojenog velikog broja bodova nadali smo se pozivima za državnu razinu za sve troje učenika. Čestitke svim učenicima!
Poziv na Državno natjecanje iz informatike stigao je i za Noela Kunića jer se plasirao u sredini među 10 najboljih u državi. Bravo za Noela i sretno dalje! |
5.r. DIGITALNE KOMPETENCIJE
Na ovom najmasovnijem informatičkom natjecanju našu školu je predstavljalo čak troje učenika 5. razreda po čemu smo kao škola u samom vrhu, a za još troje učenika nedostajalo je samo pola boda da pređu bodovni prag te da i oni sudjeluju na Županijskom natjecanju, tj. da se uvrste među 20 najboljih u našoj županiji.
4. mjesto - Borna Parac s 15,6 bodova (78%) - 0,9 bodova do 1.mjesta
7. mjesto - Kunić Noel sa 14,45 bodova (72,25%)
12. mjesto - Marijana Židan s 13,45 bodova (67,25%).
Čestitke svim učenicima na odličnim rezultatima i izvrsnim mjestima na rang_isti s kojima su pokazali da su među najboljim petašima u našoj županiji.
6. razred
Kategorije: LOGO - 6.r. i PYTHON - 6.r.
Vijest o rezultatima natjecanja učenika 6. r. objavljena je 4. ožujka na mrežnim stranicama naše škole i može se pročitati ovdje.
7. razred LOGO
2. mjesto - Luka Bušić sa 34 boda.
Čestitke Luki na osvojenom izvrsnom drugom mjestu po drugi puta!
Učiteljica učenika 5. i 7. razreda Sabina Curić
:: opširnije ::DATUMI - važni za natjecanje iz INFORMATIKE
https://natjecanja.loomen.carnet.hr/
HODOGRAM ŠKOLSKOG NATJECANJA 2024.
za kategoriju Digitalne kompetencije, 5. razred
1. korak - ULAZAK U PROSTORIJU
30 min prije početka natjecanja - učenici ulaze u prostoriju za natjecanje
2. korak - PRIJAVA U SUSTAV
a) Učenici se prijavljuju u sustav za natjecanja (https://natjecanja.loomen.carnet.hr) sa svojim AAI@EduHr podacima.
b) Učenici otvaraju kolegij u kojem se održava natjecanje (Digitalne kompetencije 5 ili Digitalne kompetencije 6).
3. korak -
- Učenici, pročitajte upute koje se nalaze u opisu računalnog testa.
- Zatim će se učeniciam pročitati dodatne upute:
a. dozvoljeno je imati otvoren samo jedan web preglednik i jednu karticu u pregledniku
b. nije dozvoljeno otvarati niti koristiti bilo koji drugi program na računalu
c. nije dozvoljeno koristiti mobitel, kalkulator, pametni sat ili bilo koju sličnu elektroničku napravu
d. ukoliko u testu, unutar nekog zadatka, ima negativnih bodova
– to je u zadatku navedeno
e. na pitanja se odgovara slobodnim redoslijedom klikom na
broj pitanja u gornjem lijevom dijelu prozora ili klikom na
gumb Nastavi koji se nalazi ispod svakog pitanja.
f. navigacija u testu se otvara klikom na gumb
koji se nalazi u gornjem desnom dijelu prozora (ispod alatne trake)
g. ne koristiti tipke Naprijed/Nazad u pregledniku
h. u slučaju da se slika ne učita zbog loše internetske veze,
potrebno je osvježiti stranicu
i. pitanja i odgovori na pitanja se pojavljuju različitim redoslijedom (kod svakog učenika je drugačije)
j. nakon što odgovorite na sva pitanja, učenici test predaju klikom na gumb Predaj sve izavrši
k. u trenutku isteka zadanog vremena, test se automatski predaje i ocjenjuje
l. nakon predaje testa bit će vidljivi samo ostvareni bodovi
m. nakon prikaza broja bodova za predani test potrebno je pozvati dežurnog učitelja koji će zapisati ostvareni broj bodova
Nakon zatvaranja testa, u 15:40, više nije moguće rješavati test i vidjet će se točni odgovori i povratne informacije u pregledutesta
4. korak Učitelj učenicima dijeli prazne papire koji će im služiti kao pomoć pri rješavanju zadataka (npr. dva ili tri papira)
5. korak Učitelj učenicima daje lozinku za pristup testu (pripaziti na kategoriju u kojoj učenici sudjeluju:
Digitalne kompetencije 5, Digitalne kompetencije 6.
Lozinke za pristup testu bit će objavljene u Sustavu za natjecanje preko kontrolne ploče sat vremena prije početka natjecanja.
Lozinke će biti dostupne samo osobi Školskog povjerenstva koja je u sustavu označena kao odgovorna osoba
(nije dostupna svim mentorima niti članovima Školskog povjerenstva).
HODOGRAM - u Wordovom dokumentu
uradak informatičara
mentorice učiteljice S. Curić
Stari most (1934.- 2024.)
- simbol grada - pročitajte
NOVE FUNKCIONALNOSTI
Aplikacija
NOVO!!!!!
POTVRDE o
statusu učenika
- dokument - ovdje
ili UPUTE - ovdje
DABAR je
više od
natjecanja,
Dabar je izazov!
DABROTJEDAN
11.11.-15.11. 2024.
UPUTE UČENICIMA - UPIS
(odradi točke od 1 do 6)
UPUTE pred natjecanje
VREMENIK INFORMACIJE
Vježbalište PseudoDabar
Vježbe iz 2016.
2016.-niža razina
2016. - viša razina
2017. 2018. 2019.
2020. 2021. 2022.
2023. 2024.
Rezultati 2021.
Rezultati 2023.
Instalirajte Office 365
na svoje računalo pa ćete
brže pristupati Teams-u.
NOVI NAZIV: Microsoft 365
1. Predložak za GIK
2. Tablica planiranja
AKTIVNOSTI za teme
3. Predložak - detaljno
planiranje AKTIVNOSTI
Zbor: Nek svud ljubav sja (2020.)
Snješkići: Najljepše doba godine
Ples učenika 5.a i 6.b (2020.g.)
Ples učenica 3.a i 3.b (2020.g.)
HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)
HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)
OBAVIJESTI od CARNet-a
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Sisak |
• Grad Sisak |
• Sisak.Info |
• Sisačko-moslavačka ž... |
• Narodna knjižnica i ... |
• Obiteljski centar Si... |
Obrazovanje |
• Agencija za odgoj i ... |
• Ministarstvo znanost... |
• CARNet - Hrvatska ak... |
• Nikola tesla - Nacio... |
• PUP - Priručnik za u... |
Portali / Udruge |
Zabava i edukativni ... |
• Učilica |
• 24junior |
• Lukin portal |
• Zlatna djeca |
• Igraj se i uči |
• Pika i prijatelji |
• Od prvog do četvrtog |
• Slogica za sreno dijete |
Časopisi |
• Bug |
• Zrno |
• Enter |
• Hrčak |
• Edupoint |
• Meridijani |
• Drvo znanja |
• Pogled kroz prozor |
• National Geographic |
• Stari hrvatski časop... |
• Narodne novine |
etwinning - sve
englesko-ukrajinski rjećnik na 2. jezike
kviz Misconceptions about languages
and plurilingualism na hrvatskom jeziku