preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
EKOLOŠKA PORUKA

NAJBOLJA ŠKOLA

NAJLJEPŠA ŠKOLA

RECI NE NASILJU

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 8. 2012.

Ovaj mjesec: 104
Ovaj tjedan: 421
Danas: 104
EKORAZGLEDNICE

 

MOJA ŠKOLA - EKOŠKOLA

 

6.6.2012.g. trajnu
Zelenu zastavu podiže
učenica Morana Belović

Učenička zadruga Lipa I

E-upisi
RASPORED ZVONJENJA

 

 

VIRTUALNA KNJIŽNICA

Dragi učenici,

Iako je naša školska knjižnica zatvorena ipak ćemo se nastaviti družiti putem školske knjižnice na daljinu kao digitalna podrška vama u svladavanju nastavnog gradiva, čitanje lektira, te ostalih knjiga i časopisa. Na ovoj stranici pronaći ćete razne poveznice na dostupne izvore znanja, digitalna izdanja knjige, časopise za djecu, audio knjige i sl.

Svi zajedno ćemo raditi i čitati u digitalnom okruženju svoga doma.
Na ovim stranicama bit ćemo podrška i učiteljima u pretraživanje informacije, kreiranju nastavnih sadržaja te svega što se odnosi na pisanu riječ. 

U okviru pilot projekta e-Škole objavljena su ukupno 72 lektirna djela (36 osnovnoškolskih i 36 srednjoškolsku). E-Lektire dostupne su u Web, PDF i e Pub formatima na linku https://lektire.skole.hr. Na linku https://lektire.skole.hr/audio/pjesme  objavljene su pjesme naših književnika.
Za prijavu je potrebno koristiti svoje AAI@Edu Hr korisničke podatke. Na linku http://www.hrlektire.com/ objavljene su lektire MZO  dostupne bez lozinke

Kao podrška učenju na daljinu u ožujku su objavljeni

besplatni digitalnu časopisi svim učenicima.

   SMIB         MODRA LASTA   PRVI IZBOR   MOJ PLANET 

   

 

Uživajte u čitanju i slušanju književnih djela i časopisa. 

"Knjiga nije hrana, ali je poslastica." 

                                                Tin Ujević          


Jasna  Bošković, knjižničarka

Prijedlozi, ideje, savjeti, upute, novosti

Preporuka za učenike od 1.-4. razreda

Na portalu Školske knjige  naša poznata  spisateljica Željka Horvat Vukelja, autorica Hrabrice i Slikopriča koje su lektirna djela, priča  priče za djecu. Mnogi su je učenici, a i učitelji upoznali na književnim susretima u školi. Čim nađete vremena, svratite do Školskog portala i poslušajte pokoju priču:

https://www.skolskiportal.hr/author/zeljka-horvat-vukelja/

ŽELJKINE PRIČE ZA MALI ODMOR objavljivat će se iza 13 sati ponedjeljkom, srijedom i petkom

Veliko hvala Željki Horvat Vukelja.

Preporučujem poslušati prije spavanja, kao odmor od računala i školskih obaveza. Prije spavanja imaju najbolji učinak. 

  :: opširnije :: 


objavio: AZRA RAĐENOVIĆ  datum: 1. 4. 2020. 08:53

Obavijest pretplatnicima školskih časopisa

Zbog obustave nastave u školama i mjera zaštite uslijed koronavirusa Školska knjiga  obavještava da nije u mogućnosti isporučiti časopise pretplatnicima na Smib i Modru lastu.Čim se situacija normalizira,pretplatnici će dobiti sve brojeve.Do tada  svima je dostupna poveznica na digitalne inačice časopisa.Trenutno su objavljeni brojevi za ožujak a na istom linku će biti objavljeni i sljedeći brojevi.Link je objavljen i u virtualnoj knjižnici.

 
                                                                              Jasna Bošković, knjižničarka
  :: opširnije :: 


objavio: AZRA RAĐENOVIĆ  datum: 1. 4. 2020. 08:53
» Arhiva naših vijesti    
 


Knjižnica

                  ŠKOLSKA KNJIŽNICA

 Suvremena je školska knjižnica  informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte škole po Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu. Ona je, kao  izvor informacija  i znanja prvenstveno namijenjena učenicima i učiteljima za potrebe redovite nastave, ali je potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja izvannastavnog i slobodnog vremena.Nositelj djelatnosti školske knjižnice školski je knjižničar od kojeg se očekuje profesionalni pristup u komunikaciji i radu, sposobnost razumijevanja korisničkih potreba te informacijske vještine i znanja o svrsishodnoj i kvalitetnoj uporabi informacija. Školska knjižnica je prostor prilagođen potrebama učenika i omogućuje im učenje i samostalno istraživanje.

  Zadaća suvremene školske knjižnice prema HNOS-u je potpora obrazovnim  ciljevima i zadatcima nastavnog plana  i programa škole.   

             

  Djelatnost knjižničara u školskoj knjižnici obuhvaća neposrednu odgojno-obrazovnu djelatnost, stručno-knjižničnu te kulturnu i javnu djelatnost.     

   U današnjem društvu informacijska pismenost je jedna od važnih sastavnica čovjekove pismenosti uopće.Ona uključuje razumijevanje i uporabu informacija, ne samo iz klasičnih izvora znanja, nego i onih posredovanih suvremenom tehnologijom.

  Upravo u osposobljavanju korištenja tog oblika pismenosti  školska knjižnica dobiva veću ulogu, jer poučava učenike samostalnom projektno-istraživačkom radu, potiče ih na stvaralačko i kritičko mišljenje pri pronalaženju, selektiranju i vrednovanju i primjeni informacija.

    Školska knjižnica je mjesto gdje se učenik uvodi u svijet knjige i čitanja. Čitanjem on otkriva raznoliki svijet literature.Pri tome tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog postaju bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja.Zadaća je školskog knjižničara stvoriti od učenika čitatelja koji će s oduševljenjem i radošću osjetiti književno djelo.

  Samostalnost  u  uporabi različitih izvora informacija i znanja očituje se u snalaženju u svim knjižnicama, služenju njihovom građom,poučavanje klasifikacijskih načela, uporaba raznovrsnih kataloga, bibliografija, referentne zbirke, i drugih izvora bez kojih nema suvremenog i svrsishodnoga cjeloživotnog učenja.

 

Timskim radom školskog knjižničara  i učitelja omogućuje se međusobno povezivanje sličnih ili zajedničkih nastavnih sadržaja iz područja informacijske i čitalačke pismenosti, kako pri planiranju tako i u ostvarivanju, čime se znatno smanjuje opterećenost učenika.Program rada školske knjižnice može biti namijenjen učenicima, učiteljima, roditeljima  ili svim korisnicima zajedno, a razlikuje se u zadaćama i ciljevima.

Aktivnosti školske knjižnice u korelacijskom pristupu prema drugim predmetima odnose se na sljedeće:

*sudjelovanje u zajedničkom planiranju   
*realizacija nastavnog sata sa zadanom temom
*izradu referata ili uradaka na zadanu temu
*provođenje projekta
*uvodne satove iz pojednih predmeta, tema ili cjelina
*organiziranje predavanja i radionica za učenike, učitelje, roditelje..
*prezentacija projekta

Aktivnosti pri realizaciji programa mogu se provoditi u različitim oblicima:

*radionica za interesnu skupinu učenika
*radionica za učenike pojedinih razrednih odjela
*radionica za učenike s posebnim potrebama
*nastavni dan u školskoj knjižnici
*književni susreti – predstavljanje knjiga
*izložbe
*obilježavanje obljetnica pisaca i poznatih ljudi
*izrada  biltena,preporučenih popisa literature i dr.izvora
*pokretanje projekta koji timski okupljaju učenike i učitelje

 

  Nezaobilazna je uloga školske knjižnice          (klikom na sliku pokreni film)
promicanju prava djeteta koja proizlaze iz temeljnoga prava svakog čovjeka da se optimalno razvije na osnovi svojih sposobnosti intelektualno-emocionalnih potencijala.
   Takav će učenik moći dosegnuti optimalni i željeni stupanj obrazovanja, pridonijeti svojoj društvenoj sredini, aktivno se uključiti
u cijelo društvo, znati se oduprijeti životnim nedaćama te biti sposoban prihvatiti raznovrsnost kultura i stilove življenja, sa znatiželjom usvajati nova znanja potrebna za prilagođavanje u svim životnim situacijama.

  

Osnovna je zadaća suvremene škole zajedno sa školskom knjižnicom poticati potrebu za pisanim izvorima i ostalim vrstama knjižnične građe, razvijati čitalačke vještine i navike te osnove informacijske pismenosti i informacijske vještine koje su preduvjet za učinkovito pronalaženje informacija.Isticanjem osnovne zadaće školske knjižnice, učenik postaje aktivan sudionik nove hrvatske škole.

   Navedeni čimbenici omogućit će učenicima da postanu svjesni vlastitih informacijskih i čitalačkih potreba koje će im pomoći u aktivnom uključivanju u društvo znanja.

   

   Ciljevi djelatnosti školske knjižnice su:

*privikavati učenike na knjižnični prostor i ozračje,
*zauzimanje pozitivnog stava o knjizi, knjižnici i njezinoj sveukupnoj građi,
*o razvijanju čitateljske i druge sposobnosti i vještine učenika ( komunikacijske, informacijske, istraživačke …)
*osposobiti učenike za korištenje izvora znanja i informacija u školskoj knjižnici,
*upoznati učenike sa primarnim i sekundarnim izvorima informacija za potrebe cjeloživotnog učenja
*da učenici upoznaju sve izvore informacija te nauče koristiti usluge školske i drugih knjižnica,
*da učenici usvajaju pojmove citat, citiranje, bilješka i sažetak za potrebe problemsko - istraživačkoga i projektnog rada,
*da učenici prepoznaju bibliografske podatke o knjižnoj građi. 

   

   KNJIŽNI FOND

  Knjižni fond je osnova svake knjižnice. Izbor knjiga i ostale knjižnične građe uvjetovan je zadacima knjižnice. Knjižni fond razdijeljen je na učenički i nastavnički fond.

     Stanje knjižnog fonda na dan  01.01.2013.

     Učenički fond:      4.723 svezaka
     Nastavnički fond:  1.719 svezaka
             Ukupno:        6.442 svezaka

     Neknjižni fond (audio–vizualna građa): 195 bibliotečnih jedinica
     U školskoj knjižnici učenici mogu pročitati sljedeće časopise
         Radost, Smib, Modra lasta, Prvi izbor,MAK, Drvo znanja,
         National geographic junior, Drvo znanja, ABC tehniku,
         Priroda, Meridijani, UNAterra, Atelje i Unikat .

   AKTIVNOSTI 

Osim posuđivanja knjiga u školskoj knjižnici održavaju se satovi lektire,izložbe,natjecanja,predstavljanja knjiga,književni susreti, kvizovi itd…
Ove godine knjižnica je napravila dva projekta o pravima djeteta i pismenosti hrvatskog jezika.

   RADNO VRIJEME KNJIŽNICE:

Školska knjižnica otvorena je za korisnike svaki radni dan
                               od
  8,00 - 13,30 sati.

  Provjerite svoje znanje na Portalu hrvatski jezik




ZAŠTITIMO DJECU NA INTERNETU

NA INTERNETU


Office 365


Instalirajte Office 365
na svoje računalo pa ćete
brže pristupati Teams-u.


VIRTUALNA

KNJIŽNICA


Posjetite klikom na sliku


E-lektire (CARNet)


         Klikni ovdje.


PRIJEDLOZI SADRŽAJA

e - Dnevnik







 

Klikni na poveznicu


Kalendar 2019./20.


kliknite  na sliku ili ovdje
Izmjene kalendara!


DABAR (Bebras)

 

PseudoDabar (za vježbu)     


DOS

DIGITALNI OBRAZOVNI SADRŽAJI


Anketa
Treba li vratiti zaključivanje ocjena na polugodištu?





DOS u nastavi
Namijenjeno UČITELJIMA!
Digitalne obrazovne sadržaje (DOS) koristim u nastavi:







KURIKULUMI


Portal za škole


Škola za život


 


EDUTORIJ


PREPORUKE

1. Predložak za GIK
2. Tablica planiranja
   AKTIVNOSTI za teme
3. Predložak - detaljno
   planiranje AKTIVNOSTI


SPOTOVI

Snješkići: Najljepše doba godine

Snješkići: Moja škola


PROMETNA UČILICA


Šah uz školu

NAŠIH ČETRDESET I ...

NAŠA ŠKOLA MNOGO GODINA BROJI,
A NA OVOM MJESTU VIŠE OD 40 STOJI.


ZA RODITELJE

   


Udžbenici 2018./19.


OPREZ!!


 


MOJ GRAD SISAK


O školi i učenicima

  


SIMBOL GRADA


         Stari most


YouTube kanal OŠ 22.lipnja

   Novi kanal (2013./14.)

Uradci učenika (2012./13. god.)


Sisak kakav želim

     


CARNet obavijesti

HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)

HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)

OBAVIJESTI od CARNet-a


VREMENIK


Tražilica



SKOK U ZNANOST


Priznanje TZ grada Siska


Kalendar
« Travanj 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


DISLAJKAM MRŽNJU


EKOKODEKS


Oglasna ploča

PROMETNA UČILICA


EU kutak


Šah uz školu


Korisni linkovi

OBZOR 2020.


BOŽIĆNI SAJMOVI

   

   2009. 2010. 2011. 2012.





preskoči na navigaciju