preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
E-upisi


Klik na sliku
- sve važno na jednom mjestu

Moja struka
- budućnost u mojim rukama

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 8. 2012.

Ovaj mjesec: 2647
Ovaj tjedan: 384
Danas: 4
EKOLOŠKE PORUKE
ŠKOLI ZA ROĐENDAN
NAJBOLJA ŠKOLA

NAJLJEPŠA ŠKOLA

RECI NE NASILJU

EKORAZGLEDNICE

 

MOJA ŠKOLA - EKOŠKOLA

 

6.6.2012.g. trajnu
Zelenu zastavu podiže
učenica Morana Belović

Učenička zadruga Lipa I

RASPORED ZVONJENJA

 
  Raspored zvonjenja
   kad smo u 1 smjeni

 

Logopedski kutak

Stručni suradnik - logoped:              Andrea Vuić, magistra logopedije

Radno vrijeme:                                  Ponedjeljak - petak   7:30 - 13:30

Kontakt:                                               andrea.vuic@skole.hr

 

Čime se bavi logoped?

Logoped je nezavisni stručnjak čije se središnje aktivnosti ostvaruju na području prevencije, procjene i rehabilitacije poremećaja humane komunikacije, jezika, govora i glasa, i to:

  • poremećaja artikulacije
  • poremećaja tečnosti govora
  • jezičnih teškoća
  • teškoća čitanja, pisanja i računanja
  • komunikacijskih poremećaja
  • razvoj i upotreba alternativnih i augmentativnih sustava komunikacije
  • poremećaja glasa
  • rehabilitacije slušanja, jezika i govora kod osoba s oštećenjem sluha
  • poremećaja oralno-laringealnih funkcija
  • rad s osobama iz dvojezičnih sredina
  • afazija, dizartrija, apraksija

 

Logoped kao stručni suradnik u OŠ 22. lipnja

Logoped u ulozi stručnog suradnika u školi obavlja niz poslova koji uključuju:

·       Neposredan logopedski rad s učenicima.

Najveći dio svog radnog vremena u školi logoped provodi u individualnom terapijskom radu s učenicima Odjela za djecu s teškoćama u razvoju. Logoped daje podršku i radi na otkrivanju, ublažavanju i otklanjanju širokog raspona teškoća koje se očituju u socijalno-komunikacijskim,  jezičnim i govornim sposobnostima te predvještinama i vještinama čitanja, pisanja te računanja; kao i teškoća u području glasa i teškoća slušanja i govora kod djece s oštećenjem sluha. Prati rad i napredak učenika koji se školuju prema Rješenju o primjerenom obliku školovanja.

·        Suradnja s roditeljima.

 Logoped upoznaje roditelje s vrstom i stupnjem teškoća te značajkama psihofizičkog stanja učenika i potrebitostima terapije. Instruktivno radi s roditeljima s ciljem njihovog uključivanja kao aktivnih sudionika terapijskog procesa, izrađuje pisane upute za roditelje, izrađuje vježbe za rad kod kuće, prema potrebi upućuje na dodatne dijagnostičke procjene.

·        Suradnja s učiteljima.

Logoped pruža podršku učiteljima/edukacijskim rehabilitatorima u svrhu unaprjeđenja odgojno-obrazovnog procesa, savjetuje učitelje/edukacijske rehabilitatore o načinu poučavanja učenika u područjima logopedske djelatnosti, te u stvaranju uvjeta za poboljšanje kvalitete školovanja učenika s posebnim obrazovnim potrebama.

·        Rad u stručnom timu škole.

Logoped surađuje s članovima stručnog tima škole te s drugim stručnjacima izvan škole, radi procjene i praćenja učenika s teškoćama. Sudjeluje u unaprjeđenju odgojno-obrazovnog procesa te kulturne i javne djelatnosti škole.

  ·        Ostali poslovi.

Ostali poslovi logopeda obuhvaćaju vođenje odgovarajuće pedagoške dokumentacije i učeničkih dosjea, izradu stručnih mišljenja o postignućima i preporuke za daljnji rad, stručno usavršavanje, suradnju s ustanovama, obavljanje poslova na prevenciji poremećaja u ponašanju, ostali poslovi na unaprjeđivanju i razvoju odgojno-obrazovne djelatnosti škole.

 

Korisni linkovi:

 

https://logoped.hr/

http://www.antonija-horvatek.from.hr/citanje-i-pisanje.htm

http://www.zlatnadjeca.com/

http://www.pjesmicezadjecu.com/

http://www.razredna-nastava.net/

 

Nadam se da ćete u logopedskom kutku i na ovim linkovima pronaći korisne informacije i ideje za rad. Ukoliko vam je potreban dodatan savjet ili informacija - možete mi se obratiti e-mailom.

 Andrea Vuić, mag. logoped.

Objavljuje logoped

Dragi roditelji budućih školaraca!

   Prelazak iz vrtića u školu predstavlja veliku promjenu za dijete, ali i za roditelje! Vjerujem da se mnogi pitate je li Vaše dijete spremno za školu? Što to uopće dijete treba znati prije polaska u školu?

Iako su čitanje i pisanje vještine koje dijete uči u školskoj dobi, da bi ono moglo nesmetano učiti i usvajati određena znanja potrebno je prije polaska u školu imati usvojene predvještine čitanja i pisanja koje su preduvjet za kasniji razvoj čitalačkih vještina. Dijete koje krene u školu, a nema usvojene predvještine čitanja i pisanja rizično je za razvoj teškoća čitanja i pisanja u budućnosti.

Za poticanje predvještina čitanja i pisanja nije nužno sjediti za stolom i pisati, već se mogu poticati kroz igru i svakodnevne aktivnosti, pa čak i na plaži za vrijeme ljetnog odmora! Evo nekoliko informacija i savjeta logopeda kako iskoristiti ljeto za pripremu za polazak u školu.

Prije samog čitanja dijete mora:

  • Naučiti prepoznati rimu tj. da neke riječi slično zvuče. Na primjer; možete pitati dijete: Zvuče li ti ove dvije riječi slično, kao u nekoj pjesmici? Nos-kos? Kava-tava?   
  • Proizvesti rimu - stvoriti novu sličnu riječ koja može biti sa značenjem, na primjer:  Sjeti se riječi koja je slična riječi krava?   ..... (trava!);  ili bez značenja, na primjer:  Sjeti se riječi koja je slična riječi pok?  ...... (lok!).
  • Povezivati slogove u riječi (slogovna sinteza). Na primjer: Pogodi koja je ovo riječ:   ja - go - da ?  ......  (Jagoda!).     Krenite prvo s jednostavnijim i kraćim riječima.
  • Rastavljati riječi na slogove (slogovna analiza). Na primjer: Kako bi ti rastavio riječ jabuka?   ......  (Ja - bu - ka!).  Krenite prvo s jednostavnijim i kraćim riječima uz pljeskanje za svaki slog.
  • Moći izdvojiti prvi/početni glas, a nakon što nauči izdvajati prvi glas,  zadnji/finalni glas u riječi - Na primjer; možete pitati dijete: Koje prvo slovo (glas) čuješ kada kažem oko? ... (O!). Koje zadnje slovo (glas) čuješ kada kažem krava?  ....(A!).  Isprva taj glas produženo izgovarajte kako bi dijete shvatilo što se od njega očekuje i kako bi lakše uočilo traženi glas, na primjer: uuuuuho, miššššš.
  • Spajati glasove u riječ (glasovna sinteza). Na primjer: Pogodi koju riječ sam ti rekla:   m - a - č - k - a ?   .... (Mačka!).  Krenite prvo s jednostavnijim i kraćim riječima.
  • Rastavljati riječi na glasove (glasovna analiza). Na primjer: Rastaviti ću riječ miš na slova: m - i - š! Kako ćeš ti rastaviti riječ vuk?  .... (V - u - k!).   Krenite prvo s jednostavnijim i kraćim riječima.

Osim predvještina čitanja i pisanja, bitan je i pravilan izgovor svih glasova hrvatskog jezika. Svako odstupanje od pravilnog izgovora u djeteta starijeg od pet i pol godina zahtijeva logopedsku pomoć. Djeca koja do škole ne izgovaraju pravilno sve glasove, imaju poteškoća u usvajanju čitanja i pisanja te često pogreške  izgovora (supstitucije, omisije ili distorzije glasova) prenose u pisanje i čitanje.

Također, dijete do polaska u školu treba moći:

  • Označiti od koliko se riječi sastoji rečenica, na primjer: Tata vozi auto. Dijete može reći broj 3 ili svaku riječ izgovoriti, udarcem označiti i onda brojanjem doći do brojke 3.
  • Ponoviti rečenicu od 5 riječi nakon prvog slušanja.
  • Imenovati većinu slova te ih znati vizualno prepoznati.
  • Napisati svoje ime.
  • Brojati do 10 i imati razvijen pojam količine.
  • Pravilno držati olovku te biti u mogućnosti precrtavati/crtati različite oblike.
  • Odrediti što je desno, a što lijevo i znati imenovati s kojom rukom piše.
  • Prepoznati i imenovati boje.
  • Uočiti razlike ili sličnosti u nizu likova.

Ukoliko Vaše dijete još ne zna sve navedeno, imajte na umu da imate još cijelo ljeto pred sobom i stignete puno toga naučiti!  Na taj način malenima će biti lakši prijelaz u svijet slova, riječi i svega što ih čeka u školi!    Sretno!

Andrea Vuić, mag.logoped.

 

 




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sabina Curić   datum: 24. 6. 2021.

KALENDAR 2023./24.


Povećati klikom na sliku


90. godišnjica

uradak informatičara pod
mentorstvom učiteljice S. Curić


Stari most (1934.- 2024.)
 - simbol grada - pročitajte 


Raspored zvonjenja

e - Dnevnik

NOVE FUNKCIONALNOSTI
Aplikacija





Potvrde o statusu učenika


VIRTUALNA

KNJIŽNICA


Posjetite klikom na sliku


E-lektire (CARNet)


         Klikni ovdje.


Udžbenici 2023./24.

 .


 

 


NACIONALNI ISPITI
Jesu li potrebni NACIONALNI ISPITI?





CJELODNEVNA NAST.
Želite li cjelodnevnu nastavu?
(BEZ DOMAĆIH ZADAĆA)





Office 365


Instalirajte Office 365
na svoje računalo pa ćete
brže pristupati Teams-u.


Školski list


CODE WEEK EU


UPISI u SŠ

e-Usmjeravanje


CodeWeek 2023.


ZAŠTITIMO DJECU NA INTERNETU

NA INTERNETU


DABAR (Bebras)

DABAR je 
više od 
natjecanja,
 


Dabar je izazov!

UPUTE UČENICIMA - UPIS
(odradi točke od 1 do 6)

 
UPUTE pred natjecanje
                     

VREMENIK  INFORMACIJE  

 Vježbalište    PseudoDabar
Vježbe iz 2016.
Rezultati 2021.
Rezultati 2023.


ICDL


BOŽIĆ i NOVA GODINA

        Božićni  sajmovi 
     
 Sajam 2023.
2023. - fotografije sa sajma
Sajmovi: 2009. 2010. 2011. 2012.


 U to vrijeme godišta


   A.Dedić:Sretna Nova godina       


DAN GRADA


PREPORUKE

od MZO-a za šk.g. 2021./22.  


Preporuke
 


KUTAK ZA UČENJE - EU platforma

       EU platforma


OBOJI SVIJET


EU CODE WEEK

 


Kliknite na poveznicu
Poveznica na vijest

 


U SLUČAJU POTRESA


GIK-ovi


GIK - 2020./21.


DOS

DIGITALNI OBRAZOVNI SADRŽAJI


Portal za škole


KURIKULUMI


EDUTORIJ

DELTA


PRIJEDLOZI

PREPORUKE

1. Predložak za GIK
2. Tablica planiranja
   AKTIVNOSTI za teme
3. Predložak - detaljno
   planiranje AKTIVNOSTI


Škola za život


 


DOS u nastavi
Namijenjeno UČITELJIMA!
Digitalne obrazovne sadržaje (DOS) koristim u nastavi:







e-labaratorij


KVIZOTRES


Anketa
Treba li vratiti zaključivanje ocjena na polugodištu?





SELFIE


BUDI_ODGOVORAN

Kako su naša djeca
i gdje potražiti pomoć? - letak


SPOTOVI

  
Zbor: Nek svud ljubav sja (2020.)

  

Snješkići: Najljepše doba godine

  
     Snješkići: Moja škola


Ples učenika 5.a i 6.b (2020.g.)


Ples učenica 3.a i 3.b (2020.g.)

 


PROMETNA UČILICA


UČI UZ IGRU


Šah uz školu

ZA RODITELJE

   


 


MOJ GRAD SISAK


OPREZ!!


O školi i učenicima

  
 Svašta radimo, puno znamo


YouTube kanal OŠ 22.lipnja

   Novi kanal (2013./14.)

Uradci učenika (2012./13. god.)


Sisak kakav želim

     


CARNet obavijesti

HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)

HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)

OBAVIJESTI od CARNet-a


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Tražilica



SKOK U ZNANOST


Priznanje TZ grada Siska


DISLAJKAM MRŽNJU


Oglasna ploča

EKOKODEKS


PROMETNA UČILICA


EU kutak


Šah uz školu


Korisni linkovi

OBZOR 2020.


Ukrajinski đaci

 

etwinning - sve 

englesko-ukrajinski rjećnik na 2. jezike

kviz Misconceptions about languages
and plurilingualism 
na hrvatskom jeziku 

 





preskoči na navigaciju