preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
E-upisi


Klik na sliku
- sve važno na 1 mjestu

Moja struka
- budućnost je u mojim rukama

Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 8. 2012.

Ovaj mjesec: 6495
Ovaj tjedan: 576
Danas: 212
EKOLOŠKE PORUKE
ŠKOLI ZA ROĐENDAN
NAJBOLJA ŠKOLA

NAJLJEPŠA ŠKOLA

RECI NE NASILJU

EKORAZGLEDNICE

 

MOJA ŠKOLA - EKOŠKOLA

 

6.6.2012.g. trajnu
Zelenu zastavu podiže
učenica Morana Belović

Učenička zadruga Lipa I

RASPORED ZVONJENJA

 
  Raspored zvonjenja
   kad smo u 1 smjeni

 

Prijedlozi, ideje, savjeti, upute, novosti

Spisateljica Željka Horvat-Vukelja u našoj školi

   Učenici 1. razreda imali  su veliku čast i radost da književnica Željka Horvat-Vukelja s njima održi književni susret – radionicu na temu ''Kako nastaju priče''. Poznata autorica ''Slikopriča'', ''Hrabrice'', ''Letećeg glasovira'' i brojnih drugih zabavnih i poučnih priča i igrokaza uvela ih je u svijet mašte  kroz brojne zabavne primjere i priče . Priča može nastati iz bilo čega –  olovke u pernici, krojačkih instrumenata, stare čarape, kuhače i lonci… mogu nam ispričati čudesne priče od kojih ćemo se valjati od smijeha i treperiti od uzbuđenja.    
  Upoznala ih je s torbom zvanom Violeta iz koje su izlazile priče o vezicama, gumenoj olovci i glazbenim instrumentima. Posebnost njezinih radionica je u tome da uvijek uključi djecu pa su brojni stajali na pozornici do nje pomažući joj u njezinim ''trikovima''. Ovaj je susret bio vesela predstava za velike i male.
                                                                 Jasna Bošković, prof. 
                                                                                                 




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sabina Curić   datum: 22. 1. 2013.

Knjižnica

                  ŠKOLSKA KNJIŽNICA

 Suvremena je školska knjižnica  informacijsko, medijsko i komunikacijsko središte škole po Hrvatskom nacionalnom obrazovnom standardu. Ona je, kao  izvor informacija  i znanja prvenstveno namijenjena učenicima i učiteljima za potrebe redovite nastave, ali je potpora svim nastavnim i izvannastavnim aktivnostima škole, mjesto okupljanja i provođenja izvannastavnog i slobodnog vremena.Nositelj djelatnosti školske knjižnice školski je knjižničar od kojeg se očekuje profesionalni pristup u komunikaciji i radu, sposobnost razumijevanja korisničkih potreba te informacijske vještine i znanja o svrsishodnoj i kvalitetnoj uporabi informacija. Školska knjižnica je prostor prilagođen potrebama učenika i omogućuje im učenje i samostalno istraživanje.

  Zadaća suvremene školske knjižnice prema HNOS-u je potpora obrazovnim  ciljevima i zadatcima nastavnog plana  i programa škole.   

             

  Djelatnost knjižničara u školskoj knjižnici obuhvaća neposrednu odgojno-obrazovnu djelatnost, stručno-knjižničnu te kulturnu i javnu djelatnost.     

   U današnjem društvu informacijska pismenost je jedna od važnih sastavnica čovjekove pismenosti uopće.Ona uključuje razumijevanje i uporabu informacija, ne samo iz klasičnih izvora znanja, nego i onih posredovanih suvremenom tehnologijom.

  Upravo u osposobljavanju korištenja tog oblika pismenosti  školska knjižnica dobiva veću ulogu, jer poučava učenike samostalnom projektno-istraživačkom radu, potiče ih na stvaralačko i kritičko mišljenje pri pronalaženju, selektiranju i vrednovanju i primjeni informacija.

    Školska knjižnica je mjesto gdje se učenik uvodi u svijet knjige i čitanja. Čitanjem on otkriva raznoliki svijet literature.Pri tome tehnike čitanja i razumijevanje pročitanog postaju bitan preduvjet uspješnosti procesa cjelokupnog školskog učenja.Zadaća je školskog knjižničara stvoriti od učenika čitatelja koji će s oduševljenjem i radošću osjetiti književno djelo.

  Samostalnost  u  uporabi različitih izvora informacija i znanja očituje se u snalaženju u svim knjižnicama, služenju njihovom građom,poučavanje klasifikacijskih načela, uporaba raznovrsnih kataloga, bibliografija, referentne zbirke, i drugih izvora bez kojih nema suvremenog i svrsishodnoga cjeloživotnog učenja.

 

Timskim radom školskog knjižničara  i učitelja omogućuje se međusobno povezivanje sličnih ili zajedničkih nastavnih sadržaja iz područja informacijske i čitalačke pismenosti, kako pri planiranju tako i u ostvarivanju, čime se znatno smanjuje opterećenost učenika.Program rada školske knjižnice može biti namijenjen učenicima, učiteljima, roditeljima  ili svim korisnicima zajedno, a razlikuje se u zadaćama i ciljevima.

Aktivnosti školske knjižnice u korelacijskom pristupu prema drugim predmetima odnose se na sljedeće:

*sudjelovanje u zajedničkom planiranju   
*realizacija nastavnog sata sa zadanom temom
*izradu referata ili uradaka na zadanu temu
*provođenje projekta
*uvodne satove iz pojednih predmeta, tema ili cjelina
*organiziranje predavanja i radionica za učenike, učitelje, roditelje..
*prezentacija projekta

Aktivnosti pri realizaciji programa mogu se provoditi u različitim oblicima:

*radionica za interesnu skupinu učenika
*radionica za učenike pojedinih razrednih odjela
*radionica za učenike s posebnim potrebama
*nastavni dan u školskoj knjižnici
*književni susreti – predstavljanje knjiga
*izložbe
*obilježavanje obljetnica pisaca i poznatih ljudi
*izrada  biltena,preporučenih popisa literature i dr.izvora
*pokretanje projekta koji timski okupljaju učenike i učitelje

 

  Nezaobilazna je uloga školske knjižnice          (klikom na sliku pokreni film)
promicanju prava djeteta koja proizlaze iz temeljnoga prava svakog čovjeka da se optimalno razvije na osnovi svojih sposobnosti intelektualno-emocionalnih potencijala.
   Takav će učenik moći dosegnuti optimalni i željeni stupanj obrazovanja, pridonijeti svojoj društvenoj sredini, aktivno se uključiti
u cijelo društvo, znati se oduprijeti životnim nedaćama te biti sposoban prihvatiti raznovrsnost kultura i stilove življenja, sa znatiželjom usvajati nova znanja potrebna za prilagođavanje u svim životnim situacijama.

  

Osnovna je zadaća suvremene škole zajedno sa školskom knjižnicom poticati potrebu za pisanim izvorima i ostalim vrstama knjižnične građe, razvijati čitalačke vještine i navike te osnove informacijske pismenosti i informacijske vještine koje su preduvjet za učinkovito pronalaženje informacija.Isticanjem osnovne zadaće školske knjižnice, učenik postaje aktivan sudionik nove hrvatske škole.

   Navedeni čimbenici omogućit će učenicima da postanu svjesni vlastitih informacijskih i čitalačkih potreba koje će im pomoći u aktivnom uključivanju u društvo znanja.

   

   Ciljevi djelatnosti školske knjižnice su:

*privikavati učenike na knjižnični prostor i ozračje,
*zauzimanje pozitivnog stava o knjizi, knjižnici i njezinoj sveukupnoj građi,
*o razvijanju čitateljske i druge sposobnosti i vještine učenika ( komunikacijske, informacijske, istraživačke …)
*osposobiti učenike za korištenje izvora znanja i informacija u školskoj knjižnici,
*upoznati učenike sa primarnim i sekundarnim izvorima informacija za potrebe cjeloživotnog učenja
*da učenici upoznaju sve izvore informacija te nauče koristiti usluge školske i drugih knjižnica,
*da učenici usvajaju pojmove citat, citiranje, bilješka i sažetak za potrebe problemsko - istraživačkoga i projektnog rada,
*da učenici prepoznaju bibliografske podatke o knjižnoj građi. 

   

   KNJIŽNI FOND

  Knjižni fond je osnova svake knjižnice. Izbor knjiga i ostale knjižnične građe uvjetovan je zadacima knjižnice. Knjižni fond razdijeljen je na učenički i nastavnički fond.

     Stanje knjižnog fonda na dan  01.01.2013.

     Učenički fond:      4.723 svezaka
     Nastavnički fond:  1.719 svezaka
             Ukupno:        6.442 svezaka

     Neknjižni fond (audio–vizualna građa): 195 bibliotečnih jedinica
     U školskoj knjižnici učenici mogu pročitati sljedeće časopise
         Radost, Smib, Modra lasta, Prvi izbor,MAK, Drvo znanja,
         National geographic junior, Drvo znanja, ABC tehniku,
         Priroda, Meridijani, UNAterra, Atelje i Unikat .

   AKTIVNOSTI 

Osim posuđivanja knjiga u školskoj knjižnici održavaju se satovi lektire,izložbe,natjecanja,predstavljanja knjiga,književni susreti, kvizovi itd…
Ove godine knjižnica je napravila dva projekta o pravima djeteta i pismenosti hrvatskog jezika.

   RADNO VRIJEME KNJIŽNICE:

Školska knjižnica otvorena je za korisnike svaki radni dan 
      od
 8,00 do 14,00 sati u jutarnjoj smjeni ili
      od 13,00 do 19,00 sati u popodnevnoj smjeni.

  Provjerite svoje znanje na portalu Hrvatski jezik.




Raspored zvonjenja

90. godišnjica

uradak informatičara
mentorice učiteljice S. Curić


Stari most (1934.- 2024.)
 - simbol grada - pročitajte 


Roko, 1.b (šk.god. 2023./24.)


KALENDAR 2024./25.


Povećati klikom na sliku


e - Dnevnik

NOVE FUNKCIONALNOSTI
Aplikacija






NOVO!!!!!

POTVRDE o
statusu učenika
- dokument - ovdje 

ili UPUTE - ovdje


DAN GRADA

K. Knežević i I. Žužić


MOJ GRAD SISAK


VIRTUALNA

KNJIŽNICA


Posjetite klikom na sliku


UPISI u SŠ


UPUTE za učenike

Važni DATUMI


E-lektire (CARNet)


         Klikni ovdje.


Udžbenici 2023./24.

 .


DABAR (Bebras)

DABAR je 
više od 
natjecanja,
 
Dabar je izazov!

VREMENIK

DABROTJEDAN
    11.11.-15.11. 2024. 

 

UPUTE UČENICIMA - UPIS
(odradi točke od 1 do 6)

 
UPUTE pred natjecanje
     VREMENIK  INFORMACIJE  

 Vježbalište    PseudoDabar
Vježbe iz 2016.

2016.-niža razina
2016. - viša razina

2017.     2018.     2019.
2020.     2021.     2022. 

2023.      2024.     


Rezultati 2021.
Rezultati 2023.


Office 365

 


Instalirajte Office 365
na svoje računalo pa ćete
brže pristupati Teams-u.

NOVI NAZIV: Microsoft 365


 

 


NACIONALNI ISPITI
Jesu li potrebni NACIONALNI ISPITI?





CJELODNEVNA NAST.
Želite li cjelodnevnu nastavu?
(BEZ DOMAĆIH ZADAĆA)





ZAŠTITIMO DJECU NA INTERNETU

NA INTERNETU


Školski list


CODE WEEK EU


CodeWeek 2023.


BOŽIĆ i NOVA GODINA

        Božićni  sajmovi 
     
 Sajam 2023.
2023. - fotografije sa sajma
Sajmovi: 2009. 2010. 2011. 2012.


 U to vrijeme godišta


   A.Dedić:Sretna Nova godina       


ICDL


PREPORUKE

od MZO-a za šk.g. 2021./22.  


Preporuke
 


KUTAK ZA UČENJE - EU platforma

       EU platforma


OBOJI SVIJET


EU CODE WEEK

 


Kliknite na poveznicu
Poveznica na vijest

 


U SLUČAJU POTRESA


GIK-ovi


GIK - 2020./21.


DOS

DIGITALNI OBRAZOVNI SADRŽAJI


Portal za škole


KURIKULUMI


EDUTORIJ

DELTA


PRIJEDLOZI

PREPORUKE

1. Predložak za GIK
2. Tablica planiranja
   AKTIVNOSTI za teme
3. Predložak - detaljno
   planiranje AKTIVNOSTI


Škola za život


 


DOS u nastavi
Namijenjeno UČITELJIMA!
Digitalne obrazovne sadržaje (DOS) koristim u nastavi:







SPOTOVI

  
Zbor: Nek svud ljubav sja (2020.)

  

Snješkići: Najljepše doba godine

  
     Snješkići: Moja škola


Ples učenika 5.a i 6.b (2020.g.)


Ples učenica 3.a i 3.b (2020.g.)

 


e-labaratorij


KVIZOTRES


Anketa
Treba li vratiti zaključivanje ocjena na polugodištu?





SELFIE


BUDI_ODGOVORAN

Kako su naša djeca
i gdje potražiti pomoć? - letak


PROMETNA UČILICA


O školi i učenicima

  
 Svašta radimo, puno znamo


UČI UZ IGRU


Šah uz školu

YouTube kanal OŠ 22.lipnja

   Novi kanal (2013./14.)

Uradci učenika (2012./13. god.)


EKOKODEKS

Izradili INFORMTIČARI uz
mentorstvo učiteljice Sabine Curić

 


ZA RODITELJE

   


 


OPREZ!!


Sisak kakav želim

     


CARNet obavijesti

HITNO - Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)

HITNO - Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)

OBAVIJESTI od CARNet-a


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Tražilica



Priznanje TZ grada Siska


DISLAJKAM MRŽNJU


SKOK U ZNANOST


Oglasna ploča

PROMETNA UČILICA


EU kutak

Šah uz školu


Korisni linkovi

OBZOR 2020.


Ukrajinski đaci

 

etwinning - sve 

englesko-ukrajinski rjećnik na 2. jezike

kviz Misconceptions about languages
and plurilingualism 
na hrvatskom jeziku 

 





preskoči na navigaciju